מתי נצטרך להיעזר בשירותיה של חברת גרירה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

פנצ'ר רציני בגלגל, נורות אזהרה ברכב מהבהבות או גרוע מכך מעורבות בתאונת דרכים, כל אלו ועוד סיטואציות נעימות יותר או פחות (לרוב פחות…) עשויות להיות ההילה לפנייה לצורך קבלת שירותי גרירה.

בגלל שמדובר במקרים יחסית שכיחים, מומלץ תמיד לוודא כי ביטוח הרכב שלכם יכלול גם את הכיסוי לשירותי דרך וגרירה.

איזה שירותים מספקות חברות גרירה? 

חברות הגרירה מציעות כמובן שירותי גרירה למקרים אשר בהם הרכב שלכם נתקע במקום כלשהו ואל משה אם זה בחניה על יד הבית או באמצע כביש בינעירוני סוער. ביום, בלילה, ביום רגיל או בפגרה.

מעבר לשירותי הגרירה יש גם את שירותי הדרך. רוב רובם של חברות הגרירה מציעות גם את שירותי הדרך כאשר זה כולל תיקונים קלים מכל סוג הנצרכים באמצע הדרך. כך שאם יש לכם בעיה בהתנעה של הרכב, ישנו פנצ'ר בגלגל, נתקעתם עם מצבר תקול או כל בעיה אחרת בסגנון, הרי שפנייה אל שירותי הדרך תועיל מאוד כאשר התיקון ייעשה במקום ואתם תוכלו להמשיך לדרככם.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת גרירה? 

כאשר באים לבחור חברת גרירה, חשוב לשים לב לכמה נתונים חשובים ומשמעותיים.

  • סוגים של רכבי גרר – יש לקחת בחשבון את הסוגים השונים של רכבי גרר ולהכיר את ההבדלים ביניהם. ישנם רכבי גרר שמרימים את הרכב בעזרת כבל חשמלי, יש כאלה הגוררים את הרכב והוא נשאר על הכביש עם הגלגלים האחוריים בלבד ויש את המנופים המרימים את המכונית אל משטח הרמה. חשוב לבדוק איזה סוג של רכב גרר יתאים לכלי הרכב הספציפי כמו גם לבעיה של הרכב. כך לדוגמא אם מדובר ברכב שעבר תאונה או שהוא תקול בחלקו האחורי, לא מומלץ לגרור אותו על הכביש אלא עדיף להרים אותו עם מנוף אל משטח הרמה. 

 

שירותי גרירה - גיבורים בדרכים

 

כדי לקבל את הפתרון הרצוי חשוב לבדוק מול חברות גרירה ולברר מהי השיטה על פיה הם מפנים רכב תקול ולבחור בהתאם לסוג הרכב ולסוג התקלה.

חשוב לציין כי לא כל חברת גרירה עובדת עם כל סוגי הרכבים. על כן, תמיד עדיף לשלוח להם תמונות מקדימות על מנת שהם אכן יתאימו את רכב הגרר.

  • זמינות – ברוב המקרים כאשר אנחנו זקוקים לשירותי גרירה, זה SOS. אנחנו לא יכולים להישאר בשוליים עם רכב תקול ולא משנה אם זה בשעות היום, קל וחומר אם זה בשעות הלילה החשוכות. על כן, כאשר באים לבחור חברת גרירה חשוב לוודא מהי רמת הזמינות שלהם וכמה זמן יארך להם עד שהם יגיעו אליכם.
  • פריסה ארצית – תמיד עדיף לבחור בחברה שיש לה פריסה ארצית. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי בכל מקום שם נתקעתם יש לכם את השירות ויש מי שיבוא ויחלץ אתכם. בדרך כלל אנחנו רוצים את שירותי הגרר שיביאו את הרכב שלנו למוסך הקרוב אלינו לבית. גם אם נתקענו בצפון והבית שלנו בדרום. כשאנחנו פונים אל חברה שיש לה שירות בפריסה ארצית אנחנו למעשה מרוויחים את האפשרות הזו כאשר השירות יהיה מכל מקום ולכל מקום.
  • שירותי דרך – כדאי מאוד לבחור חברה שמציעה גם שירותי דרך כדי להבטיח כי אם תהיינה תקלות פשוטות לפתרון, הרי שהחברה תעשה את זה במקום בלי לגרור את הרכב עד למוסך.
  • אמינות ומקצועיות – לא כל חברה מצליחה לשמור על המכונית שלכם ולעיתים נגרמים נזקים שונים רק בשל גרירה לא מקצועית. חובה לוודא כי מדובר בחברה אמינה שתשמור על הרכב שלכם. תעמיס אותו כמו שצריך ותגלה אחריות לאורך כל הדרך.
  • מחיר – תמיד כדאי לערוך השוואת מחירים ולבצע סקר שוק לפני שמזמינים חברה כזו או אחרת. יש חברות שמנצלות את הלחץ של הלקוח ודורשים מחירים מופקעים וחשוב להיות מודעים לכך.

צירפנו לכם מספר כתבות שתמשיך לעזור לכם לקבל את ההחלטה: מה חשוב לדעת כשאתם מזמינים גרר | תיקון / החלפת מנוע לרכב – כל מה שחשוב לדעת.

האם שירותי חברת גרירה כלולים בביטוח רכב? 

שירותי הדרך ושירותי הגרירה הם רק אחד מהשירותים להם אתם זכאים מטעם חברת הביטוח, במקרים שבהם מצאתם את עצמכם תקועים בצדי הדרכים עם רכב תקול. עד לפני שנים לא רבות, אם קרה שנתקעתם עם רכב מושבת מכל סיבה שלא תהיה, היה עליכם לפנות בעצמכם אל חברת גרר ולקוות כי תצליחו להגיע בהקדם למוסך שיטפל ברכב שלכם.

כיום, כל חברת ביטוח שירותית מעריכה גם את הזמן שלכם ועל כן היא גם מציעה זמינות מידית של שירותי גרירה וזאת ככיסוי נוסף בתוך הביטוח שלכם. כך שבכל מקרה בו נתקעתם עם הרכב, יש לכם את האפשרות להזמין ניידת שירות שתנסה לפתור עבורכם את הבעיה. 

לא כל תקלה היא אכן אפשרית לפתרון על ידי ניידת השירות ובמקרים אשר בהם אי אפשר לפתור את הבעיה בשטח הרי שיגיע אליכם רכב גרירה.

כאמור, ברגע שהבנתם שאתם חייבים שירותי גרירה הרי שתוכלו לבקש כי יגיע נציג מטעם חברת הביטוח ויטפל בכך. אתם תוכלו להמשיך בנסיעה במונית שייקח אתכם למוסך, הביתה או אל כל יעד אחר אליו תכננתם להגיע כאשר כל זה יהיה על חשבון הביטוח שלכם.

מחירון חברת גרירה

המחיר לגרירת רכב מושפע ממספר גורמים.

  • המיקום הגאוגרפי.
  • מרחק הגרירה.
  • סוג הרכב.
  • סוג התקלה.
  • הזמן בו ניתן השירות.

המחיר לגרירת רכב פרטי – 200-300 ₪. (במסגרת פוליסה השירות יעל לכם כ – 150 ₪ לשנה)

גרירה מתוך חניון תת קרקעי – גרירה כזו עשויה להיות יקרה יותר מגרירה מכביש נגיש ונוח.

גרירת משאית – המחיר תלוי במשקל של המשאית. המחיר נע בין 700 ל-900 ₪.

מחיר גרירה של אוטובוס – 400-600 ₪.

מחיר גרירה לרכב מסחרי – 200-400 ₪.

 

מחפשים שירות של חברת גרירה מומלצת? הגעתם בדיוק למקום הנכון. אנחנו נספק לכם את המענה המושלם.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים