גרירת רכב מחיר

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

אין דבר מעצבן, מתסכל, מרגיז או כל מה שרק לא תרצו לקרוא לזה, מרכב שנתקע באמצע נסיעה. במיוחד אם מדובר באזור לא מיושב, באמצע כביש ראשי או כל מקום אחר שמותיר אותנו חסרי אונים ממש. לעיתים זה יקרה גם במזג אוויר לגמרי לא מסביר פנים כמו גשם שוטף, קור אימים או לחילופין שמש שקופחת במלוא עוזה. במקרים רבים יהיה זה המצבר ששבק חיים ולעיתים הסיבה תהיה שונה. הצד השווה הוא שאתם חייבים להזעיק שירותי חילוץ כדי לפתור את הבעיה. אז כאן בדיוק מגיע השירות שלנו המציע גרירת רכבים. למרות שיש כיום גם שירות של מוסך נייד עד הבית שבהחלט עשוי לתת מענה מקצועי ומושלם בהתאם לבעיה הספציפית. גרירת רכב מחיר

כמה עולה גרר דרך הביטוח?

אז דבר ראשון אם קורה ונתקעתם, חשוב שתיקחו נשימה עמוקה ותנסו להירגע. נכון שזה לא נעים וזה בטח לא משהו שרציתם והזמנתם על עצמכם אך דברים כאלה בהחלט עשויים להתרחש ובדיוק בגלל זה יש היום שירותים שונים המציעים שירותי דרך לצד שירותי גרירה כאשר המטרה היא לסייע בעלי הרכבים שנתקעו לקבל את המענה הנכון עבורם. מחירון גרירת רכב עשוי להיות בכפוף להסדר שיש לכם מול חברת הביטוח כאשר לא פעם המחיר לא יהיה גבוה ממש ואתם תוכלו בקלות להתמודד עם כל העניין. שירותי גרירת רכב יינתנו רק במצב אשר בו ייקבע כי אין למעשה דרך לפתור את הבעיה בשטח וכי לא נותרה ברירה אלא להעביר את הרכב אל המוסך.

מחירון גרירת רכב

ברוב רובם של פוליסות הביטוח יש גם כן סעיף המגדיר את התעריף למתן שירותי דרך או שירותי גרירה. חשוב תמיד במקרים מן הסוג הזה לבדוק מול חברת הביטוח כדי לוודא האם הביטוח יכסה עבורכם את הטיפול ברכב. שזה אומר ביצוע שירותי דרך שזה יכלול תיקונים האפשריים בתנאי הדרך או לחילופין, גרירה של הרכב אל המוסך לצורך ביצוע התיקונים הנדרשים. ראו גם: גרירת רכב מחיר. באנר - גרירת רכב מחיר - גיבורים בדרכים

אז כמה זה יעלה לכם?

יש מספר פרמטרים העשויים להשפיע על המחיר של גרירת הרכב. הן במסגרת הפוליסה והן כאשר הגרירה נעשית שלא במסגרת הביטוח אלא באופן פרטי.
סוג גרירהמחיר
גרירת רכב פרטי200-300 ש"ח
*המחיר הזה אינו משתנה גם אם הגרירה תידרש ממקום רחוק במיוחד. עם זאת ישנן הגבלות שונות והחברה לא תוכל להיות אחראית על אינספור גרירות במהלך השנה במסגרת הפוליסה. עם זאת יש מספר גרירות שעדיין מתקבלות במסגרת הפוליסה וחשוב לדעת על כך מראש.

יש מספר פרמטרים העשויים להשפיע על המחיר של גרירת הרכב. הן במסגרת הפוליסה והן כאשר הגרירה נעשית שלא במסגרת הביטוח אלא באופן פרטי.
גרירת רכב פרטי מחניון תת קרקעי300-400 ש"ח
גרירת משאיתתלוי במשקל המשאית המחיר ינוע בין 700 ₪ ל – 900 ₪
גרירה אוטובוס400-600 ש"ח
גרירת רכב מסחרי200-400 ש"ח – עד 10 ק"מ
400-600 ש"ח – עד 30 ק"מ
ישנם כמה וכמה גורמים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי של גרירת הרכב וחשוב לתת עליהם את הדעת כאשר באים להזמין שירותי גרירה.

גורמים נוספים המשפיעים על המחיר:

  • המיקום הגאוגרפי – ברור שגרירה באזור המרכז יהיה תמיד פשוט וגם זול יותר מגרירה באזור הצפון או הדרום המרוחקים. מובן שזה יהיה נכון רק במקרים אשר בהם הגרירה היא על חשבונכם הפרטי ולא במסגרת הפוליסה כפי שכבר ציינו לעיל.
  • מרחק הגרירה – הדרך שאתם רוצים לעשות עם הרכב גם היא משמעותית מאוד לעניין המחיר. אם אתם מבקשים שהרכב שלכם ייגרר מהצפון למרכז או מהדרום לצפון, ברור שזה ייקר את כל התהליך.
  • סוג הרכב – כפי שכבר ציינו, לסוג הרכב יש גם כן משמעות רבה לעניין המחיר. ככל שהרכב יהיה גדול יותר או כבד יותר, ציוד הגרירה יהיה חייב להיות שונה מה שיוביל לעלויות גבוהות יותר.
  • סוג התקלה – הגרירה יכולה להיעשות בצורות שונות. היא יכולה להיעשות על ידי העלאת הרכב בעזרת מנוף על משטח ההרמה והיא יכולה להיעשות גם בעזרת כבל גרירה חשמלי. הפעולה יכולה להיעשות גם באמצעות גרירה של הרכב כאשר הוא נע על הגלגלים האחוריים שלו. ברור שלכל סוג של גרירה יש את התעריף שלו.
  • הזמן בו ניתן השירות – ברור שבשעות היום המחיר יהיה נמוך יותר ביחס לשעות הערב והלילה.
גרירת רכב מחיר

איך מוצאים חברת גרירת רכב מחיר זול?

השאלה הראשונה שעולה כאשר אנחנו מגלים את עצמינו בסיטואציה הזו אשר בה אנחנו נאלצים למצוא דרך לחלץ את הרכב שלנו, היא – כמה עולה גרר ? כלומר כמה נצטרך לשלם על כל התקלה הזו? אז האמת היא שהמחירים שנתנו לכם עד כה הם בהחלט לא מחירים קבועים וגלובליים והוא ישתנה בהתאם לכל הפרמטרים אותם ציינו עד כה. עם זאת יש מספר נקודות אשר עליהם יש לשים לב כאשר באים להזמין את שירותי הגרירה על מנת שאפשר יהיה להבטיח כי אכן השירות שיתקבל יהיה אמין, מקצועי וגם זול במידת האפשר. על כן, לפני שאתם מחייגים, שימו לב לפרטים הבאים:
  • מקצועיות – חשוב ששירותי הגרר יהיו שירותים מקצועיים שיינתנו על ידי צוות מומחה המכיר היטב את כל התחום הזה. גרירה של רכב עשויה להיות סיפור מורכב ולא פשוט כלל וכלל. הרכב עלול להינזק אם הוא לא יקבל את הטיפול הנכון לו לאותו רגע נתון. כך עשוי הרכב להיפגע בגלל חיבור לא נכון שלו אל הגרר, בגלל העמסה לא נכונה, בגלל עיגון רופף או חיבור נקודות עיגון שייעשה בצורה לא נכונה וכן הלאה. על כן חשוב לברר מול חברת הגרירה כי שיש לה את כל הציוד הנדרש כדי לגרור את הרכב שלנו במצב אשר בו נמצא כרגע.
  • ניסיון – כמו בכל תחום שירות, גם כאן אין מצב לוותר על הניסיון המקצועי של הצוות. אחרי הכול, צוות שאינו מקצועי עלול לטעות ולא לבצע את ההעמסה ואת הגרירה בצורה הנכונה.
  • מחירים הוגנים – המתח והלחץ של הנהג בסיטואציה הזו עשוי לגרום לניצול לרעה מצד חברות הגרירה השונות כאשר הם מבינים שהנהג לא בדיוק ידקדק איתם על המחיר כי הוא לחוץ לסיים עם הסיפור. לא פעם מתברר כי שילמנו הרבה יותר מכפי שהיה ראוי לשלם על השירות שקבלנו כאשר החברה ניצלה את המצוקה שלנו.
מסיבות אלו חשוב לערוך סקר שוק ולברר מחירים לפני שבוחרים את החברה שתגרור את הרכב. ראו גם: איך לבחור גרר לרכב?.

לסיכום

אתר גיבורים בדרכים ibmc.co.il מציע עבור שירותי גרירת רכב מחיר תחרותי ומשתלם תחרותיים ואת כל השירותים בתחום שירותי הרכב ושירותי דרך. השאירו פרטים או התקשרו עכשיו ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

שאלות נפוצות

תשובה: לא, לא ניתן לגרור את כל כלי הרכב. רכבים מסוימים, כמו מכוניות עם הנעה לכל הגלגלים ומכוניות עם הנעה ארבע גלגלים, דורשים ציוד וטכניקות מיוחדות לגרירה. עדיף להתייעץ עם שירות גרירה מקצועי כדי לקבוע את הדרך הטובה ביותר לגרור את הרכב הספציפי שלך.

תשובה: לא, יש לשחרר את בלם החניה לפני גרירת מכונית. אם בלם החניה נשאר פועל, זה עלול לגרום נזק לבלמים ולגלגלים.

תשובה: כן, אם המכונית שלך נגררת כשכל ארבעת הגלגלים על הקרקע, יש להכניס אותה למצב ניטרלי. זה ינתק את התמסורת וימנע נזק.

תשובה: עלות הגרירה עשויה להיות מכוסה בפוליסת ביטוח הרכב שלך, בהתאם לסוג הכיסוי שיש לך. חלק מהפוליסות כוללות סיוע בצד הדרך ושירותי גרירה, בעוד שאחרות עשויות לדרוש תשלום נוסף.

תשובה: כן, ניתן לגרור מכונית ללא מפתח אם היא במצב ניטרלי ובלם החניה כבוי. עם זאת, נהגי גרר מסוימים עשויים לדרוש מפתח כדי לשחרר את ההגה או תיבת ההילוכים.

תשובה: גרר שטוח משמש בדרך כלל לגרירת רכבים שלא ניתן לגרור עם כל ארבעת הגלגלים על הקרקע, כמו מכוניות עם מרווח נמוך או מכוניות עם הנעה קדמית או אחורית. אם אינך בטוח אם המכונית שלך זקוקה למשאית גרירה שטוחה, התייעץ עם שירות גרירה מקצועי.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים