מצבר עד הבית

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

המצבר הוא אחד הרכיבים הצנועים שיש לנו בתוך הרכב אך בלעדיו, הרכב שלנו לא יכול לנוע. הבעיה היא שאנחנו לא תמיד יכולים לצפות את זה מראש. קורה לא פעם שהמצבר פתאום שובק חיים בלי כל התרעה מראש. הוא פעיל עובד מעולה וברגע אחד דווקא כשאנחנו ממהרים מאוד הוא פשוט שובת. 

אז היום זה כבר לא חייב להיות סיפור כל כך מורכב. אפשר בקלות לפתור את הבעיה באמצעות החלפת מצבר בבית הלקוח.

המצבר הוא חלק מאוד טריקי, יום אחד הוא יכול לעבוד מעולה ויום למחרת אנחנו לא מצליחים להניע את הרכב. מה עושים במקרה בו אנו ממהרים לעבודה והמצבר שלנו שבק חיים? אפשר להתחיל לחפש מישהו שיסכים להניע לנו את הרכב עם כבלים או שאפשר לפתור את התקלה עד השורש על ידי החלפת מצבר בבית הלקוח. אז לפני שאתם שוברים את הקיר, קחו נשימה וצרו קשר עם שירותי דרך מקצועיים. 

מה זה שירותי מצבר עד הבית?

שירות זה מעניק לנו אפשרות של החלפת מצבר בבית הלקוח. תחילה עם שיחת הטלפון הראשונה נבדוק האם באמת מדובר על המצבר שלכם או שמא מדובר על תקלה אחרת. אנשי המקצוע מטעמנו מוסמכים ויודעים כיצד לבחון במה מדובר. שירות החלפת מצבר בבית הלקוח הינו שירות בו אנו מגיעים אליכם לאחר קבלת הפרטים כמו סוג הרכב, ובמקום אנו נחליף את המצבר שלכם כדי שתוכלו להשתמש בו כמה שיותר מהר, עד לפני שנים לא רבות לא היה ממש שירות כזה של החלפת מצבר עד הבית. הלקוח היה צריך למצוא דרך להגיע אל המוסך כדי לרכוש את המצבר ולהתקין אותו ברכב. היום זה כבר הרבה יותר פשוט. היום כבר נפוץ מאוד השירות של החלפת מצבר בבית הלקוח. כך שלרוב תוך זמן לא ארוך הרכב שוב יוכל להתניע ולצאת לדרך. 

שירות של החלפת מצבר עד הבית יצאת צדיק, יבטיח לכם רוגע ושקט נפשי להרבה זמן.

מצבר עד הבית - באנר הנעה לפעולה
-אולי יעניין אותך: גרר אופנועים

כמה עולה החלפת מצבר בבית הלקוח?

המחיר אותו נשלם עבור החלפת מצבר בבית הלקוח משתנה בהתאם לסוג הרכב שלכם ובהתאם למקום בו אתם נמצאים. גם במקרים בהם אתם לא נמצאים בבית אלא במקום נידח נוכל להגיע אליכם, המחיר נקבע בדרך כלל על פי קילומטרים כאשר כל עשרה קילומטרים המחיר עולה בכ-10 שקלים. המחיר תלוי בסוג המצבר אותו צריך להחליף, כפי שאתם יודעים המחיר אותו נשלם עבור מצבר ליונדאי יהיה שונה ממצבר לשברולט וכד'. בדרך כלל העלות הכוללת של המצבר, העבודה וההגעה אליכם תנוע בין 500 ש"ח עד 750 ש"ח עבור כלי רכב. כאשר מדובר על מצברים לאופנועים המחיר נמוך יותר לרוב, אבל גם תלוי בסוג האופנוע. מחיר השירות עבור אופנועים ינוע בין 400 ש"ח עד 600 ש"ח לרוב.

מצורפת טבלת מחירים:

כפי שכבר ציינו יש הרבה מאוד סוגים של מצברים הן מבחינת היצרן והן מצד הקיבולת של המצבר.

נציין כאן את המחירים של המצברים של החברות המובילות.

מצברי ורטה

24 חודשים אחריות

החל מ – 550 ₪

מצברי שנפ

12 חודשים אחריות

החל מ – 480 ₪

מצברי בוש

24 חודשים אחריות

החלמ – 550 ₪

מצברי סטארטאפ

18 חודשים אחריות

החל מ – 480 ₪

מצברי AGM

24 חודשים אחריות

החל מ 500 ₪

מצברי EFB

20 חודשים אחריות

החל מ – 500 ש"ח

באילו מצבים מומלץ להזמין מצבר עד הבית?

יש מספר מצבים בהם נרצה להזמין שירות של החלפת מצבר עד הבית. המצב הראשון הוא כאשר קמנו בבוקר והרכב לא מניע לנו, כאשר מדובר על בעיה חשמלית כנראה שמדובר על המצבר. במקרים כאלה נוכל להזמין שירות של מוסכניק נייד אשר יגיע עד אלינו עם סוג המצבר הנדרש. מקרים אחרים יכולים להיות כאשר אנחנו תקועים באמצע מקום כלשהו והרכב הפסיק להניע לנו כאשר המצבר פרק עול. במקרה כזה בעל המקצוע יגיע עד אלינו עם מצבר חדש. ולבסוף המקרים הנפוצים ביותר לקריאה מסוג זה יהיו בשעות בהם המוסך שלכם לא עובד, בחגים ובשבתות. גם בזמנים אלו מוסכים ניידים פועלים כדי לאפשר לכם להמשיך בדרך. 

החלפת מצבר תמונה להמחשה

איזה סוגי מצברים יש?

חשוב להבין. מצבר זה לא מוצר אוניברסלי. ישנם סוגים שונים של מצברים. בהרכבים שונים, גדלים משתנים ובדרגות איכות משתנות. חובה תמיד להתאים את המצבר בהתאם לאופי הבעיה וסוג הכלי כאשר כך אפשר יהיה להבטיח תפקוד תקין של המצבר ותפוקה יעילה שלו לאורך זמן.

יש אנשים שחושבים שאם הם יחסכו את הכמה שקלים בקנייתה מצבר וילכו על משהו זול יותר, הם ירוויחו. חשוב להבין כי דווקא במצבר אין מקום להקל ראש או לעגל פינות. חובה לוודא כי המצבר הינו איכותי, מתאים לכלי הרכב ומבטיח פעילות תקינה ותפוקה טובה לאורך זמן.

– אולי יעניין אותך: גרר רכב

איך עובד תהליך החלפת מצבר מרגע ההזמנה ועד סיום התהליך 

החלפת המצבר היא פרוצדורה די פשוטה. אבל חשוב לדעת כי מי שאין לא את הניסיון ואת המיומנות לעשות את זה עלול לגרום לנזק ולא תמיד פשוט. על כן, אם אתם לא באמת יודעים איך עושים את זה, עשו טוב לעצמכם ולרכב שלכם ופנו אל איש מקצוע שיבצע עבורכם את ההחלפה של המצבר. התקנה נכונה של המצבר למקומו וחיבור נכון שלו יחסכו לכם הרבה כאי ראש אחר כך.

החלפת מצבר עד הבית יצאת צדיק

הדרך הטובה ביותר לבחור חברה מקצועית היא על ידי סקירה של החברה. ניתן לבחון את החברה לפי פועלה, ביקורות של הלקוחות וכמובן שירות אמין. הדבר החשוב ביותר שיש לוודא הוא שאותה חברה היא חברה מורשה, שאותו בעל מקצוע מוסמך לביצוע פעולות מסוג זה. לאחר מכן שימו לב מה היצע המצברים שיש לאותה החברה, האם יש לה זמני המתנה ארוכים וכמובן יש לוודא שיש אחריות למוצר שרכשתם וגם לשירות. 

החלפת מצבר עד הבית יצאת צדיק או לא? אל תקחו את ההימורים שהחברה מולכם תצא צדיקה, עליכם לעבור צעד צעד לפני שאתם בוחרים את בעל המקצוע אשר יגיע להחליף את המצבר שלכם. גם אם אתם ממהרים, עדיף לכם לערוך סקר שלא יהיה ארוך יותר מ-10 דקות ולקבל שירות מקצועי מאשר לבחור את הבחירה הראשונה שאתם מוצאים.

טיפים מומלצים לשמירה על אורך חיי המצבר 

גם אחרי שביצעתם את ההחלפה של המצבר ויש לכם מצבר חדש, אתם עדיין לא יכולים לשקוט על השמרים. המצבר הוא לא כל יכול וגם אם הוא חדש, הוא עדיין לא יכול להבטיח לכם פעילות תקינה לאורך ימים ושנים. עם זאת יש כמה דברים שתוכלו לעשות על מנת לתרום לאיכות וליעילות של המצבר.

זה אומר, להגן על המצבר מפני הצטברות קורוזיה, להסיר ממנו את האבק מידי פעם, לדאוג למים, להקפיד על חניה במוקם מוצל וכן הלאה. כל אלו רק יתרמו לאיכותו של המצבר ויעניקו לכם שקט לאורך זמן.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים