מה חשוב לדעת כשאתם מזמינים גרר?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

שירותי גרר הם חלק חשוב בתעשיית הרכב. הם מספקים שירות חיוני לבטיחות הנהגים והנוסעים. חברת הגרר תגיע למקום שלך, ותגרור אותה משם. גרירה היא תהליך של הזזת רכב על ידי גרירתו עם רכב אחר. הגרירה יכולה להתבצע על ידי משאית או רכב עם גורר. לפני שאתם קוראים לגרר, חשוב לדעת מה פוליסת הביטוח שלכם מכסה. אם יש לך כיסוי מקיף, ייתכן שהוא מכוסה על ידי חברת הביטוח שלך. אם לא, אז תצטרכו לשלם עבור הגרר וכל שירותיו מהכיס שלכם.

גרירת רכב היא תהליך של הוצאת רכב מהכביש לאחר תאונה או אירוע אחר. תהליך גרירת רכב יכול להתבצע עם גרר, התהליך מפוקח בדרך כלל על ידי רשויות אכיפת החוק ועשוי לדרוש אישור עורך דין לדיני תעבורה.

מה כדאי לדעת בעת הזמנת גרר?

אתה צריך לדעת את יצרן המכונית, הדגם ומספר הרישוי. כדאי לדעת גם את הצומת הקרובה למקום בו חונה הרכב. זה יעזור לנהג הגרר למצוא את הרכב שלך מהר יותר. שירות גרירת רכב מתבקש לעיתים קרובות כאשר רכבך התקלקל או כאשר צריך לגרור את הרכב מזירת תאונה. העלות עבור שירות זה עשויה להשתנות בהתאם למרחק ולזמן הנדרש לנהג הגרר.

  • הקפד להתקשר לחברת גרר כאשר אתה נקלע לתאונה או במקרה חירום אחר המחייב גרירת רכבך.
  • גרר לא זול אז הקפד לבקש הצעות מחיר מחברות שונות לפני שתחליט מי יעזור לך במצב זה.
  • וודא שהנהג הנוהג ברכב מבוטח אחרת עלולות להיות השלכות יקרות בהמשך הדרך במקרה חרום

יש הרבה דברים שיכולים לקרות בכביש, אבל אין צורך לפאניקה כי יש גרר שמוכן לעזור לכם בעת הצורך. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה צריך גרר הוא להתקשר אליהם ולשאול אותם היכן הם נמצאים ומה המרחק מהם עד אליך, בזמן ההמתנה למשאית הגרר, הקפד להדליק את אורות החרום

עורך דין תעבורה

חוק התעבורה הוא חוק שנאכף על מנת להסדיר את זרימת התנועה ולשמור על בטחון הציבור. עורך דין תעבורה הינו עורך דין המתמחה בייצוג אנשים וחברות בנושאים הקשורים בעבירות תעבורה. עורכי דין תעבורה נשכרים לרוב על ידי אנשים שרכבם הורד מהכביש על ידי גרר וכעת הם רוצים להחזיר אותו לכביש, הורדה של רכב מהכביש יכולה להיות מכמה סיבות כמו מהירות מופרזת או נסיעה באור אדום. יש גם מקרים שהנהג היה מעורב בתאונה או נחקר בגין נהיגה בשכרות.

גרירת רכבים היא חלק הכרחי מחוקי התעבורה, על חברות הגרירה מוטלת האחריות לגרור רכבים כאשר הם נטושים באזור ציבורי, או כאשר הם פוגעים בתנועה ומהווים סכנה.

דיני תעבורה הם תחום מיוחד בחוק המכסה את כללי הנהיגה, החניה וכלי הרכב. יש הרבה סוגים שונים של עבירות תנועה והחכמה היא לדעת כיצד להימנע מהן.

יכול לעניין אותך גם: כמה עולה גרר?

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים