גרר תל אביב

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

גרירת רכב תל אביב זהו שירות שנהגים רבים נזקקים לו. ברור שככל שיש יותר כלי רכב בעיר, הרי שיותר ויותר עולה הביקוש וגוברת הדרישה לשירותים בתחום הזה של תיקוני רכב, החלפת מצברים, טיפול ברכב תקול וכל מה שעלול לקרות לרכב באמצע הדרך.

אז האמת היא שלא תמיד תצטרכו מיד שירותי גרירה תל אביב. לא כל תקלה ברכב שמשביתה אותו מנסיעה מחייבת מיד פנייה אל חברת גרר כדי לחלץ את הרכב. יש מצבים רבים אשר בהם אתם יכולים לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם כאשר מדובר בתקלה פשוטה ודבר פעוט ממש שעם מעט ידע טכני תוכלו להתגבר עליו.

עם זאת יש את התקלות המהותיות יותר המחייבות טיפול מקצועי של איש מקצוע מומחה בתחום. במצבים רבים אפשר יהיה בעזרתו לפתור את הבעיה בשטח ולהחזיר מיד את הרכב פעילות.

במקרים אחרים הבעיה תהיה מורכבת יורת והטיפול ידרוש עבודה מקצועית שתיעשה במוסך. זה כמובן יחייב אתכם בגרירה של הרכב אל המוסך שם יתבצע התיקון הנדרש.

גרר בתל אביב

אילו שירותי גרירת רכב בתל אביב ניתנים?

גרר בתל אביב זהו שירות הניתן לכל סוגי הרכבים. כל מי שזקוק לשירותי גרירה, החל מקטנוע או אופנוע וכלה במשאית גדולה וכבדה, דרך אוטובוס, רכב מסחרי וכל כלי רכב אחר בכל גודל שהוא.

כל אלו יכולים לקבל מענה במסגרת השירות שאנחנו מציעים לכם כאן של גרירת רכב בתל אביב.

חברת גרירה תל אביב מצוידת בכל מה שצריך כדי לגרור את הרכב שלכם מכל מקום ישירות אל המוסך לצורך ביצוע התיקון. יחד עם זאת, ברור שלא תמיד תהיו חייבים לגרור את הרכב אל המוסך.

יש מצבים רבים אשר בהם מוסך נייד עד לבית בתל אביב יוכל לסייע לכם לפתור את הבעיה שלכם בשטח בלי שיהיה עליכם להמתין עד לגרירה של המכונית ואחר כך להמתין לתיקון של הרכב.

ככל שמדובר יהיה בתקלה פשוטה יותר, הרי שהטיפול יוכל להיות מהיר קליל ומקצועי.

ראו גם: גרירת רכב מחיר.

גרר תל אביב

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים גרר בתל אביב?

לפני שבוחרים את שירותי הגרר חשוב לבדוק כמה וכמה נתונים וזאת כדי ליהנות בסופו של דבר משירות הכי יעיל, הכי מקצועי, הכי מהיר וגם הכי זול. על כן חשוב להידרש לנתונים הבאים. שתי נקודות שחשוב לדעת לפני שנסביר איך בוחרים נכון גרר לרכב בתל אביב:

  • האם הפוליסה שלכם מבטחת גם שירותי גרירה? הדבר הראשון אותו אתם חייבים לבדוק הוא האם שירותי הגרירה יכולים להיות מכוסים על ידי חברת הביטוח? אם בחרתם לשלם גם על שירות כזה שך שירותי גרירה, הרי שתוכלו לקבל את השירות חינם כאשר כאן לא יהיה עליכם לחשב את מרחק הנסיעה של רכב הגרר כי השירות מכוסה בביטוח בלי קשר או תלות במרחק הנסיעה של הגרר עם הרכב. למעשה אין כמעט הגבלות על מרחקי הנסיעה במסגרת הביטוח אך חשוב לדעת שיש בהחלט הגבלה על מספר הגרירות בשנה וכי לא כל גרירה תוכל להיעשות על ידי חברת הביטוח, הכול בכפוף לתקנות של אותה חברת ביטוח.
  • חברה אמינה – גרירה זו אולי לא פעולה מסובכת, עם זאת יהא בהחלט עשויה להסתבך, במיוחד במצבים אשר בהם הרכב תקוע או תקול. הדבר הכי נכון הוא פשוט לברר על החברה ולבדוק האם מדובר בחברה אמינה שאתם יכולים לסמוך עליה בלב שקט. לרוב תוכלו לקבל מידע מלא על אודות המקצועיות של החברה כמו גם השם שלה בשוק. זה יתרום לכם רבות בקבלת ההחלטה.

גרר תל אביב

איך מוצאים גרר בתל אביב מומלץ?

חברה מקצועית היא חברה שיש לה ניסיון בתחום, יש לה את כל הכלים כדי להתגבר על כל סוג של רכב ועל כל גרירה שתזדקקו לה. חשוב להבין כי רק רכב גרר מומחה שיש לו את היכולת להתגבר על כל סוג של תקלה ולגרור כל סוג של כלי רכב מכל מקום שם הרכב נתקע, הוא זה שעליו תוכלו לסמוך. לא פעם קורה ורכב נפגע עוד יותר דווקא במהלך גרירה שנעשית שלא בצורה בטוחה

גרר תל אביב

גרר בתל אביב – אזורי שירות

אנחנו בתל אביב מציעים אזורי שירות שונים עבור הנהגים שמוצאים את עצמם נתקעים בדרכים ומשוועים לחילוץ מהיר עד כמה שיותר מהר.

אזורי השירות שלנו מאפשרים לכל נהג להגיע עם הרכב שלו בעזרת שירותי הגרר אל הנקודה הכי מתאימה לו שם הוא יקבל את השירות ויתבע התיקון המלא לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.\

גרירת אופנועים תל אביב – איך זה עובד?

גרירת אופנועים יכולה להיעשות הן על ידי העלאה של האופנוע אל משאית הגרר כאשר זה לכאורה הדבר הכי בטוח. עם זאת יש מצבים אשר בהם החברה הגוררת תחליט כי עדיף לחבר את האופנוע אל הגרר אופנועים כך שהאופנוע למעשה ימשיך לנסוע בעזרת הגלגל האחורי.

גרר בתל אביב

כמה עולה גרירת רכב בתל אביב?

המחיר של גרירת רכב נע בין 200 ₪ ועד 300 ₪ כאשר מדובר בכלי רכב רגיל וקטן. ככל שמדובר יהיה בכלי רכב גדול יותר או כבד יותר הרי שהמחיר יעלה בהתאם. ברור כי יש לשים לב כי מדובר בחילוץ אפשרי ולא מורכב של הרכב על מנת להבטיח כי השירות יוכל התבצע בקלות וביעילות.

ככל שמדובר יהיה ברכב גדול יותר כמו רכב מסחרי, אוטובוס או משאית, הרי שהמחיר יעלה בהתאם. הוא עשוי לזנק עד ל -600 ₪ עבור כלי הרכב הכי כבד כאשר השירות הינו מוגבל עד למרחק קבוע מראש. כך שעל כל ק"מ נוסף יהיה עליכם לשלם תוספת.

גרר תל אביב

מוסך נייד תל אביב – איזה שירותים ניתן לקבל?

כפי שכבר ציינו, לא תמיד רכב תקוע שווה צורך בהזמנת שירותי גרירה.

יש מצבים רבים אשר בהם התקלה היא לא כל כך מורכבת ומדובר בסך הכול במצבר ששבק חיים או בבעיה קלה אחרת שאמנo מונעת מאתנו להתניע את המכונית אך לא נדרש כאן תיקון גדול ויסודי.

אפשר בקלות להתגבר על הבעיה בעזרת ציוד מתאים שיש לכל בעל מוסך נייד עד לבית כך שתוך זמן קצר הרכב יוכל לעלות חזרה אל הכביש ולהמשיך בנסיעה.

חשוב להבין כי קבלת שירות של מוסך נייד עשוי בהחלט לקצר לכם את ההמתנה ולפתור עבורכם את הבעיה בצורה מידית ממש. כך שבהחלט יש מקום לבקש שירות כזה ורק במידה הצורך הרכב ייגרר ממקומו.

גרר תל אביב

מוסך נייד תל אביב – מחירים

כאשר אתם מבקשים לקבל שירות של מוסך נייד, ברור שאחד הפרמטרים הראשוניים יהיה המחיר. אתם תרצו לדעת כמה יעלה לכם השירות וכמה תצטרכו לשלם על התענוג. אז כאן חשוב להבין כי התעריף לא יוכל להיות הפרמטר היחיד שיעמוד נגד עיניכם כאשר אתם באים לתקן תקלה ברכב שלכם. אחרי הכול מדובר בכלי שאתם רוצים אותו מתפקד במיטבו.

תיקון שייעשה שלא בצורה מקצועית זה תיקון שלא ייעשה כראוי ולא יפתור עבורכם את הבעיה. לעיתים הבעיה תיפתר למשך זמן מה אך בגלל טיפול שאינו הולם הרכב לא יחזיק מעמד והתקלה הבאה בוא תבוא.

על כן, חשוב תמיד לבדוק את הרמה המקצועית של נותני השירות על מנת להבטיח כי אכן הטיפול יינתן בצורה המיטבית והמושלמת.

לסיכום

אתר ibmc.co.il גיבורים בדרכים מציע שירותי גרר במחירים תחרותיים ואת כל השירותים בתחום שירותי הרכב ושירותי דרך. השאירו פרטים או התקשרו עכשיו ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים