השכרת רכב לנהג צעיר – מתי נכון לבצע את זה ומה התנאים לכך?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

כשאנחנו חושבים על השכרת רכב, באופן טבעי המחשבה היא על השכרה למשפחה, זוג או על פרט בודד אשר זקוקים לרכב שכור למשך תקופה או מספר ימים עבור טיול או צורך אחר. שירות השכרת רכב ממלא צורך עבור אנשים שאין להם רכב פרטי או שהרכב שלהם אינו תקין ולכן הם זקוקים להשתמש בשירות זה.
אך קיימות אופציות נוספות במסגרת שירות זה, אשר נדרשות במצבים מסוימים. בחלק מהמקרים מדובר גם על סיטואציות שדורשות התייחסות מיוחדות בגלל מאפייני הנהג שאמור לנהוג ברכב וכן בגלל היבטים אחרים. למשל, השכרת רכב לצעירים.

השכרת רכב לנהג צעיר זה שירות לא שכיח כמו השכרת רכב במקרים אחרים אך הוא קיים ויש מקרים ספציפיים בהם זה אפילו הכרחי. במאמר זה אנחנו נסביר מתי זה נכון עבור נהגים צעירים לשכור רכב וכן נתייחס לשאלה מה התנאים הנדרשים לכך.
לפני שנציג את הנקודות הרלוונטיות, חשוב להבהיר השכרת רכב לנהג צעיר היא חיונית עבור לא מעט נהגים ונהגות במצבים מסוימים. חברות השכרת רכב מציעות קטלוג עשיר של כלי רכב אותו ניתן לשכור על פי הצורך לתקופות זמן שונות.

מתי נכון לנהג צעיר לשכור רכב?

כאמור, ישנם שלבים שונים בהם נכון לנהגים צעירים לפנות למסלול של השכרת רכב. זה נכון אם וכאשר אין להם רכב פרטי משלהם, אין רכב זמין שהם יכולים להשתמש בו וכן במקרים בהם תחבורה ציבורית לא יכולה לעזור להם.
למשל, אם הם צריכים להגיע לאירוע מסוים, אזי שהדבר הנכון מבחינתם לעשות הוא לשכור רכב לשם כך. במקרים מסוימים גם אם יש להם רכב ייתכן וישתלם יותר מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות לשכור רכב.
כמו כן, זה נכון למקרים של טיולים בארץ, בפרט אם הם מעוניינים לערוך טיול עם חברים והרכב שעומד לרשותם לא יכול להתאים להם. מקרה נוסף שזה נכון לשכור רכב הוא, אם הם צריכים לבצע הובלה קטנה של חפצים וציוד ואין ברשותם טנדר או רכב אחר שיכול להתאים לכך.
באופן טבעי כל מי שמבקש לשכור רכב צריך לעשות זאת אחרי שהוא בחן את העלויות והאם זה באמת משתלם לו מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות.

מה התנאים לכך?

כל חברת השכרת רכב קובעת תנאים שונים עבור השכרה לנהג צעיר. ישנן חברות אשר מוכנות להשכיר רכב רק לנהגים מעל גיל 21, לעומת זאת חברות אחרות מוכנות להשכיר רכב גם לנהגים צעירים יותר. יש לבדוק האם החברה אליה פונים, מוכנה בכלל להשכיר רכב לנהגים בגיל שלנו ומה הדרישות שלה לשם כך.
במקרים רבים, החברה תדרוש תנאים הרבה יותר קשיחים מאשר כשהיא משכירה רכב לנהגים ותיקים. בין היתר, סכומי כסף יותר גבוהים, ביטחונות יותר משמעותיים, וכן תציב דרישות שונות לגבי אופי השימוש הצפוי ברכב.

יכול לעניין אותך גם: מה לעשות שהרכב לא מניע?

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים