הכול על השכרת נגררים

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

זקוקים לעגלת גרירה כדי להעביר חפצים גדולים? רוצים לצאת לטיול ואין לכם מקום ברכב לכל הציוד? צריכים להעביר חפץ גדול כמו סירת ים או אופנוע? השכרת עגלות גרירה עשויה להיות הפתרון המושלם עבורכם. 

אנחנו מציעים עגלות גרירה להשכרה לכל צורך ולכל מטרה. עם עגלות הגרירה שלנו תצליחו להגיע בקלות לכל מקום עם כל מה שאתם רוצים וצריכים להעביר.

המאמר בשיתוף אתר RENT IL

מה זה בכלל עגלת גרירה?

עגלת הגרירה היא למעשה מעין קרונית אותה אפשר לחבר אל כל כלי רכב. עגלת הגרירה למעשה מוסיפה לכם הרבה שטח להובלה כך שהרכב יכול להישאר פנוי לכל מה שאתם צריכים.

מתי נצטרך להשתמש בנגרר?

השימוש בנגרר נצרך בעיקר בשלושת הסיטואציות הבאות.

  1. לצורך העברה והובלה של חפצים – בעת מעבר דירה או אפילו רק כדי לשנע ארון, מוצר חשמלי או כל תכולה בעלת נפח גבוה. במקום לעשות שימוש בשירותי הובלה של משאית שלרוב יעלה הרבה יותר מהשכרת עגלות, ניתן לשנע בקלות וביעילות את כל התכולה הנדרשת באמצעות הנגרר.
  2. יציאה לטיול או לחופשה – אנחנו רגילים שבדרך לטיול או לחופשה אנחנו נאלצים להצטופף במכונית עם כל המזוודות וכל התכולה שנוסעת איתנו. אפשר לייעל את כל הדרך לנופש באמצעות עגלת גרירה שם יונח כל הציוד. כי מי אמר שאסור ליהנות גם מהדרך?
  3. הובלת ציוד וכלים גדולים – אם אתם צריכים להעביר ציוד הגברה, סירת ים, קטנוע או כל כלי שלא תוכלו להעמיס על המכונית, בעזרת עגלת הגרירה תוכלו לבצע את השינוע בקלות רבה ובמחיר הגיוני. 

איזה סוגי עגלות גרירה יש ?

קיימים סוגים רבים ושונים של עגלות גרירה. יש עגלות גרירה שיש בהם מערכות בלימה והם נדרשים במצבים אשר בהם אתם רוצים לגרור משא כבד של מעל 750 ק"ג. עגלות אלו הן יקרות יותר. אך יש את המקרים אשר בהם לא יהיה לכם כל צורך במערכת בלימה עבור העגלה. הדבר נכון למקרים של עגלה נגררת עם קיבולת משיאה של 500 ק"ג ומטה.

למעשה עד 750 ק"ג משקל כולל, אין באמת צורך במערכת בלמים. מה שהופך את כל העניין הזה של עגלות הגרירה לפשוט וקל.

ישנן עגלות גרירה שיש להם גם מערכת קירור והם מיועדים לצרכי גרירה של מוצרי מזון הדורשים קירור. כך גם יש עגלות קירור שבאו גם עם רמפה לצורך שימוש נוח ויעי בעגלה. יש גם את העגלות הגדולות ממש שהם למעשה משמשים כמזנון נייד או אולפן נייד וכן הלאה. בנגררים הללו יהיו מערכות רבות כמו חיבור למים, תאי קירור, תאורה וכן הלאה.

לצורך חיבור עגלת גרירה לרכב אתם צריכים שיהיה לכם וו גרירה אליו תוכלו לחבר את העגלה.

עוד באותו נושא >> מתי נצטרך להיעזר בשירותיה של חברת גרירה

מה המחיר של השכרת עגלת גרירה?

המחיר של השכרת עגלת גרירה נקבע כמובן בהתחשב בגודל העגלה, בבלמים אם ישנם, בכושר ההעמסה של העגלה וכן הלאה.

ברור שככל שמדובר יהיה במערכת מורכבת יותר, המחיר יעלה בהתאם. כי אינה דומה עגלה פשוטה ורגילה המיועדת לצורך שינוע תכולה במשקל בינוני, לבין עגלה שמיועדת לשמש כגלידריה או מזנון, מסעדה או אולפן.

המחיר לעגלה הכי פשוטה יהיה לא יותר מ – 150 ₪. לעומת עגלה גדולה ומאובזרת עם שלל מערכות מתקדמות, שתעלה לכם כמה אלפי שקלים, בהתאם למפרט הטכני המדויק של העגלה על כל מה שהיא מכילה.

האם אנו זקוקים לבעל מקצוע או שניתן לעשות זאת לבד?

לא תמיד תוכלו להתמודד לבד עם החיבור של עגלת הגרירה. אם מדובר בעגלה רגילה ויש לכם כבר את וו הגרירה, לכאורה לא תתקשו לבצע את החיבור ואת ההתקנה.

ברור שתהיו חייבים להיצמד לכל ההוראות ולבצע את החיבור בצורה הכי מדויקת כדי לא לסכן את עצמכם ואת שאר הנהגים שנוסעים בכביש. מעבר לכך, חיבור נכון של עגלת הגרירה יבטיח לכם כי התכולה שלכם תישמר היטב ותגיע אל היעד הרצוי בשלום.

חשוב לדעת. עגלות גרירה להשכרה זה לא מוצר נפוץ ואין מהם בלי סוף. על כן, אם יש לכם צורך בעגלה כזו, היערכו בהתאם ומהרו להזמין את המוצר כדי שבמועד הנדרש יהיה לכם אותו.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים