מוסך נייד – עזרה ראשונה בכל מקום

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

מי לא מכיר את הסיטואציה אשר בה הרכב שלו מחליט לשבות דווקא באמצע שום מקום? כמעט כל נהג חווה לפחות פעם אחת סיטואציה כזו אשר בה הוא נתקע עם פנצ'ר בגלגל או כל תקלה אחרת שהשביתה את הרכב שלו. אז מה שעושים זה שעוצרים בצד ומתחילים לטכס עצות מה איך לעשות. יש כאלה שינסו להשיג עזרה מצד נהגים אחרים שעל הכביש, מה שלא תמיד צולח כי רוב הנהגים לא מתייחסים, לעיתים פשוט בגלל חוסר שימת לב. אז מה בעצם אפשר לעשות בסיטואציה מהסוג הזה?

היום זו כבר כמעט לא שאלה. כי היום יש את המוסך הנייד. המוסך הנייד נועד למעשה לתת לנו מענה למצבים אשר בהם אנחנו נמצאים תקועים בדרכים עם מצבר שהתקלקל או גלגל שיצא מכלל שימוש או כל תקלה אחרת שקרתה לנו במהלך הנסיעה.

המוסך הנייד שיגיע אלינו יסייע לנו לפתור במהירות את הבעיה כאשר ברוב המקרים לא יהיה כל צורך בפעולה נוספת.

יש מצבים אשר בהם המוסך הנייד יסייע לנו לפתור את הבעיה בצורה זמנית וזאת על מנת שנוכל להמשיך עוד קצת בנסיעה עד שנגיע אל המוסך שלנו.

אולי יעניין אותך: גרירת רכב מחיר

שירותי מוסך – לא רק בדרכים

האמת היא שבדור המפונק של היום, שירותי המוסך הנייד נמצאים יעילים לא רק עבור אנשים שנמצאים בדרכים. גם אם אנחנו נמצאים בחניה שלנו מתחת לבית אך המכונית מסרבת להתניע מכל סיבה שלא תהיה או שינה תקלה אחרת ואנחנו מתקשים לצאת לנסיעה, אנחנו יכולים גם כן להזמין את השירות של המוסך הנייד כדי לקבל שירות במקום המתאים לנו.

חשוב תמיד לבדוק מראש מה יהיו העלויות והאם תהיה השתתפות מצד חברת הביטוח על מנת לוודא כי אכן שווה ללכת על השירות הזה. לא תמיד זה יהיה רווחי ולא תמיד זה יהיה שווה את המחיר. אך אין ספק כי אחרי הכול מדובר בשירות שמקל מאוד על כל ההתנהלות ואף מקצר מאוד את זמני הטיפול בתקלות השונות.

הולכים (או נוסעים) על הטוב ביותר

בכל מה שקשור לתיקוני רכב ומוסכים, חשוב תמיד לשים לב כי פונים אך ורק אל אנשי מקצוע מומחים לתחום וכאלה שמכירים היטב את הבעיה הספציפית.

הרכב שלנו הוא לא שפן ניסיון של אף אחד ואנחנו רוצים אותו תקין לחלוטין. כיד לקבל את השירות המתאים בהתאם לסוג הרכב, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם ניסון רב שנים בתחום הזה של תיקוני רכב. רק אם אכן נהיה בטוחים כי אכן מדובר באנשי מקצוע מומחים ומנוסים שלא יפגעו ברכב ולא יגרמו לו תקלות נוספות, נוכל להתקדם הלאה. חברה מנוסה תוכל לתת מענה נרחב כולל מערכת זיהוי לוחית רישוי .

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים