למה כדאי לטפל במוסך אופל מורשה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

בעלי רכבי אופל שואלים את עצמם לא אחת למה כדאי לטפל במוסך אופל מורשה ולא במוסך מדרכה, התשובה היא, שבמוסך מורשה של אופל הרכב יטופל באופן המקצועי ביותר.

מוסכי אופל מורשים ברחבי הארץ 

רכבי אופל הם רכבים נדרשים ונמכרים בישראל. אפשר לראות בכבישי הארץ רכבי אופל קורסה קרוסלנד, גרנדלנד ודגמים נוספים בשלל צבעים. כדי לטפל בהם באופן מושלם, עובדי המוסך עוברים השתלמויות והדרכות הן בארץ והן בחו"ל באופן עקבי ולעיתים קרובות. בדרך זו הם מכירים את הרכבים הללו הן בדגמים החדשים והן בדגמים הוותיקים על כל הרבדים שלהם. 

זו הסיבה שכאשר בעל רכב אופל מגיע לאחד מהמוסכים המורשים של החברה ברחבי הארץ, הוא יודע שהמכונאים המומחים יבדקו את הרכב מכל כיוון אפשרי, יאבחנו במהירות את התקלה ובהתאם לכך ולאחר האישור של הלקוח, הליקוי יטפל באופן מעמיק ומוחלט.

מוסך מורשה של אופל מול מוסכים אחרים 

במוסך שאינו מורשה של אופל, המכונאים אינם תמיד מכירים את סוג הרכב הזה באופן מלא ולכן הם עלולים לטעות באבחון, או לבצע טיפול שאינו תואם את הצורך כאשר מתרחשת התקלה הספציפית. 

היסטוריה של הטיפולים ברכב

במוסך אופל מורשה כל הטיפולים שמבצעים ברכב זה נרשמים בתוכנה ייעודית לכך במחשב. המידע המפורט כולל את סוגי הטיפולים שבוצעו כמו טיפול 15,000 קילומטר וטיפול 60,000 קילומטר. אילו חלפים חדשים הותקנו, אילו פעולות בוצעו ואם היו המלצות מיוחדות.

בנוסף לכך בכל פעם שיש תקלה הדבר נרשם בתוכנה תוך פירוט מה היו המסקנות המקצועיות של אנשי הצוות, אילו תיקונים בוצעו ואילו חלפים חדשים הותקנו.

אם חלילה הרכב עבר תאונה, יש תיעוד על המקרה, הפגיעה ברכב ואילו חלפים חדשים הותקנו, אם היה צורך בתיקוני פחחות, החלפת זגוגיות וכו'. 

כאשר יש היסטוריה של הטיפולים, הדבר מסייע לבדוק נושאים שונים כאשר יש תקלה חוזרת, או כאשר הרכב נמכר והבעלים החדשים של הרכב מעוניין לקבל את מלוא המידע על הטיפולים שבוצעו ברכב ספציפי זה ממועד העלייה שלו על הכביש ועד מועד המכירה.

ראו גם: טיפול שנתי לרכב

טיפולים שוטפים ברכב אופל 

אנשי המוסך המורשה של אופל מקפידים מאד שכל בעלי הרכבים יגיעו במועד שנקבע להם כדי לבצע טיפולים שוטפים לרכבים. כך הם מגיעים על פי ההנחיות של היצרן והמכונאים מבצעים את כל הבדיקות הנדרשות על פי הצ'ק ליסט של הטיפולים השוטפים. כל נושא נבחן באופן מעמיק כדי לוודא שהכול תקין ובטיחותי. 

מעבר לכך מבצעים את החלפת שמן המנוע, החלפת מסנן השמן, האוויר והדלק. לאור ההחלפה הזו כל הפעילות של מערכות הסינון, הדלק והאוויר פועלות הרבה יותר טוב ולכן כל כך חשוב להגיע במועד למוסך מורשה אופל ולרענן ברכב את כל מה שדרוש. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים