הלך המצבר? ככה תפתרו את זה בפחות משעה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

מרבית האנשים דואגים לנראות החיצונית של הרכב שלהם ודואגים לטפח היבטים אלו. ואולם, עניין לא פחות חשוב מזה הוא לדאוג לכך שהחלקים הפנימיים של כלי הרכב שלך יתפקדו כראוי. אחד מהחלקים הפנימיים המשמעותיים ביותר הוא המצבר שלך.

המצבר כל כך משמעותי עד שלפעמים אנחנו נוטים לשכוח זאת. מתי כן נגלה זאת? כאשר נגיע לרכב וננסה להניע אותו, אך האוטו יישאר דומם. ברגעים אלו נניח שהמצבר התרוקן ויהיה צורך לטפל בתקלה. תיקתק מצברים עד הבית ידאגו לספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מצברים, החל מאיך שומרים עליהם ועד למה שצריך לעשות במקרה שהמצבר לא עובד.

כיצד שומרים על מצבר תקין?

מצבר של רכב שיוצר בידי יצרן מורשה ואמין ושמטופל בצורה טובה וסבירה בעל חיי שוק של שלוש עד חמש שנים. איכות המצברים משתנה מיצרן ליצרן, וכלל האצבע אומר שככל שמחיר המצבר גבוה יותר כך כנראה גם האיכות שלו ובהתאמה הוא יחזיק לכם יותר זמן. היבט נוסף שישפיע על חיי המצבר שלכם הוא טיבה של המערכת החשמלית של הרכב שלכם וכן אופי ומידת השימוש ברכב. 

  • במקרים החריגים, מצבר יכול להינזק בשל מערכת טעינה לא תקינה, אך במרבית המקרים קורה תהליך טבעי של פריקה. במהלך תהליך זה המצבר יאבד מהאנרגיה החשמלית שאצורה בו עד שיתרוקן לחלוטין. כשהמצבר ריק, כפי שניתן לנחש, לא ניתן להתניע.

כדי לוודא שהמצבר תקין כדאי לבחון את מפלס הנוזלים וכן לוודא שמערכת הטעינה של הרכב תקינה. לעיתים מצברים לא יתפרקו בבת אחת ותוכלו לזהות סימנים מקדימים כגון התנעות חלשות או נורות אזהרה  שצצות על לוח המכוונים. כשאתם נתקלים במצב כזה כדאי להגיע למומחים של מצברים שידעו לטפל בהם כמו שצריך.

  • גם אי שימוש במכונית זמן רב יכול לרוקן את המצבר. 
  • גם המצב ההפוך של הרבה נסיעות קצרות יכול לפגום במצבר, מכיוון שהכיבוי וההתנעה של הרכב משבשים את ההפעלה התקינה של המצבר. 
  • גם הפעלת תאורה פנימית ברכב יכולה לגרום למצבר להתרוקן, וכן השארת מפתח הרכב בסוויץ' ההתנעה. 
  • גם מזג אוויר חם או קר מדי ישפיעו על תקינות המצבר.

ראו גם: הרכב נכבה בעמידה

מה צריך לעשות במקרה של תקלה? 

כיצד ניתן לפתור זאת במהרה?

תיקתק מצברים עד הבית מספרים שניתן לבצע את התהליך בצורה מהירה וקלה. כדאי לפנות למומחים בתחום שיוכלו להגיע אליכם חיש מהר ולפתור את הבעיה. לפעמים תקלה שנראית לנו קשה לתפעול, תהיה קלה למקצוענים שצברו ניסיון בתחום. ואכן, תיקתק מצברים עד הבית מספרים שחברה בעלת פריסה רחבה בכל רחבי הארץ היא חברה שיכולה להגיע בקלות ללקוח. החלפה נכונה ומקצועית של המצבר פותרת את כלל ההיבטים הטכניים כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם ולהגיע למחוז חפצכם בתוך פחות משעה.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים