נתקעת עם האופנוע? הנה כמה טיפים איך להניע אופנוע בדחיפה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

ללמוד כיצד להפעיל אופנוע באמצעות דחיפה יכולה להיות מיומנות חשובה עבור הרוכבים, במיוחד במצבים בהם המצבר מת או הסטרטר החשמלי אינו פועל. מאמר זה יספק סקירה כללית של תהליך ההתנעה בדחיפה וידריך את הרוכבים צעד אחר צעד בשיטה יעילה ופרקטית זו להתנעת אופנוע.

שיטת ההתנעה בדחיפה, המכונה בדרך כלל "התנעת מהמורות" או "התנעת פופ", כוללת הפעלת האופנוע ושימוש במומנטום שלו כדי להתחיל את מחזור הבעירה בתוך המנוע. תהליך זה פשוט יחסית אך מצריך רמה מסוימת של היכרות עם האופנוע, ההילוכים שלו והשלבים הכרוכים בדחיפה להתנעתו כראוי.

לאורך מאמר זה, הקוראים ילמדו את היסודות של התחלת דחיפה, יחד עם כמה עצות חשובות כדי להפוך את התהליך לחלק ויעיל יותר. ידע זה יכול להיות שימושי במיוחד כאשר רוכבים מוצאים את עצמם תקועים עם סוללה מתה או מערכת מתנע לא תקינה, מה שמאפשר להם להמשיך בבטחה בנסיעה וליהנות מהכביש הפתוח.

מתכוננים להתנעת האופנוע

אמצעי בטיחות

לפני ניסיון להפעיל אופנוע בדחיפה, חיוני להקפיד על כמה אמצעי בטיחות. ראשית, הקפידו לחבוש קסדה וציוד מגן אחר. שנית, נקה את האזור ממכשולים או סכנות פוטנציאליות. לבסוף, דאגו שיהיה לכם עוזר או שניים זמינים, שכן זה עשוי לדרוש כוח וקואורדינציה נוספים כדי להניע את האופנוע.

דרישות מוקדמות

לפני התנעת אופנוע בדחיפה, יש לעמוד במספר תנאים מוקדמים. ראשית, ודא שההצתה של האופנוע במצב "מופעל". זה יאפשר זרימת חשמל לרכיבים חיוניים כמו מצתים ומשאבת הדלק. לאחר מכן, בדוק ששסתום הדלק פתוח ומיכל הדלק מלא בדלק. לבסוף, אם לאופנוע יש חנק, ודא שהוא נשלף החוצה, כי זה יעזור בתהליך ההתנעה.

באותו נושא | להזמנת גרר אופנועים שיחלץ אתכם מהשטח >>

לחץ על התנעת האופנוע

הבנת בקרת מצמד ומצערת

בעת התנעת אופנוע בדחיפה, חשוב לתפוס היטב את בקרת המצמד והמצערת. בקרת המצמד כוללת לחיצה על ידית המצמד, שמנתקת את המנוע מתיבה, ואז שחרור עדין של הידית כדי למצוא את נקודת ההתקשרות (הנקודה שבה הכוח מתחיל לשדר). בקרת מצערת נכונה חיונית לפעולה חלקה, ולמנוע את עצירת המנוע.

כדי לתרגל בקרת מצמד ומצערת, הרוכבים יכולים למצוא אזור שטוח וריק ולתרגל הזזת האופנוע באיטיות באמצעות אזור ההתקשרות של המצמד. זה עוזר לבנות תחושה של התנהגות האופנוע והופך את ההתנעה בדחיפה למוצלחת יותר. פרטים נוספים על סוגי אופנועים וחלקיהם מומלץ לקרוא באתר של עלית אופנועים elitemoto.co.il שעורך סקירות מקיפות בעניין.

הבנת מכניקת Push Start

התנעת אופנוע בדחיפה כרוכה בשימוש במערכת ההנעה של האופנוע כדי להפוך את המנוע במהירות מספקת להצתה, ולמעשה עוקף את מערכת ההתנעה האלקטרונית. להלן השלבים החיוניים להפעלת אופנוע בדחיפה:

  1. בדוק את מצב האופנוע: וודא שאין בעיות אחרות המונעות מהאופנוע להתניע, כגון מחסור בדלק או מצבר מת.
  2. כוונן את ההצתה: סובב את מתג ההצתה למצב "מופעל".
  3. הגדר את ההילוך: העבר את האופנוע להילוך שני.
  4. משוך את המצמד: לחץ על ידית המצמד כדי לנתק את המצמד.
  5. איסוף מהירות: דחוף את האופנוע כדי לצבור מומנטום. כוון למהירות של 4 עד 6 מייל לשעה (6 עד 10 קמ"ש).
  6. שחרר את המצמד: תוך שמירה על המומנטום, שחרר במהירות את ידית המצמד, ואפשר למנוע להתהפך. היה מוכן לתת למצערת קצת קלט בו זמנית.

זכור לתרגל בקרת מצמד ומצערת, כמו גם להבין את המכניקה של התנעת אופנוע בדחיפה. ידע זה יתגלה כבעל ערך רב בעת התמודדות עם סוללה מתה או מצבים אחרים הדורשים התחלת דחיפה.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים