מצבר ליתיום לקרוואן SOS: לא נתקעים בלי חשמל בשטח

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

שהייה בקרוואן הפכה בשנים האחרונות לאחד מסוגי הבילוי המועדפים על יחידים ומשפחות כאחד. עבור חלק מהאשים, הקרוואן הוא למעשה הבית. עבור אחרים, הקרוואן הוא הדרך הטובה והנאותה ביותר להעביר את שעות הפנאי או החופשות. עם זאת, לא אחת קורה שהסוללה בקרוואן התקלקלה ויש צורך להחליף אותה. שירות מצבר עד הבית / לקרוואן – יעיל עבור החיים בטבע ומאפשר לבעלי הקרוואן להזמין מצבר ליתיום לקרוואן ולקבל אותו במקום שבו הם שוהים יחד עם הקרוואן שלהם. מהי סוללת ליתיום ומה היתרונות שלה? לאילו מכשירים ומטרות יכולה סוללת הליתיום לספק חשמל? מה התועלת של מלבר ליתיום דווקא כשמדובר בקרוואנים? היכן משיגים מצבר ליתיום שיגיע עד לקרוואן שלכם? להלן התשובות.

גם בשטח, לא נתקעים בלי חשמל

מצבר ליתיום לקרוואן הוא למעשה סוללה בעלת מבנה ייחודי. היתרונות של מצבר הליתיום באופן כללי, וכאשר מדובר בקרוואנים בפרט, טמון בשילוב המנצח בין קלות הפעלה ואורך זמן הפעולה. התכונות העיקריות של מצבר הליתיום הן כדלקמן:

  • קל להתקנה והפעלה: המצבר, בשונה ממצברים מהדגמים הישנים, הוא קל מאד להתקנה. עם זאת, בהזמנת מצבר ליתיום עד לקרוואן ניתן לבקש גם את ההתקנה.
  • מחזיק מעמד זמן ארוך: אחרי הטעינה, מצבר הליתיום לקרוואן מחזיק מעמד זמן ארוך יותר מכל סוג מוכר אחר של מצברים. הדבר משמעותי מאד, בעיקר כאשר מדובר בשהייה בשטח והסתמכות בלעדית על המצבר הזה.
  • נטען במהירות: הטעינה של מצבר הליתיום היא מהירה.

ככל שהדעת נותנת, אפשר להיווכח די בקלות כי מצבר ליתיום לקרוואן הוא המצבר המגלם את היתרונות הרבים ביותר עבור המשתמשים בקרוואן.

למה מספק מצבר הליתיום כוח וזרם חשמליים

מצבר ליתיום לקרוואן הוא למעשה הכוח המניע של הקרוואן. המצבר מספק כוח חשמלי לקרוואן עצמו, וכן למכשירי חשמל שונים המצויים בתוכו. המצבר מספק חשמל לטלוויזיה ולרדיו, כמו גם לטעינה של מכשירי הטלפון הניידים ולמחשב. כמו כן, המצבר מספק חשמל לתאורה ולחימום של הקרוואן במידת הצורך. היתרון הגדול של מצבר הליתיום טמון בזמן הפעולה הארוך שלו וביכולת לטעון אותו במהירות. שני אלה מציבים אות בכמה רמות מעל המצברים הרגילים שהיו בשימוש עד לא מכבר.

התועלת של מצבר ליתיום לקרוואן

מצבר ליתיום לקרוואן הוא, בנוסף לכל המצוין לעיל, גם יעיל מאד מבחינה אחת נוספת, וחשובה במיוחד. מצברים קודמים לקרוואן החזיקו מעמד זמן מועט יחסית, מה שהצריך טעינה שלהם לעיתים קרובות. הטעינה דרשה הפעלה של גנרטור ושימוש בדלק. השילוב של רעש הגנרטור והזיהום של הדלק הוא בעייתי. מצבר הליתיום, לעומת זאת, מחזיק מעמד זמן רב וניתן במקרים מסוימים לטעון אותו באמצעות אור השמש. 

אם יש לך עניין לרכוש מצבר ליתיום לקרוואן שלך, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של גיבורים בדרכים יביאו את הסוללה עד אליך.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים