מוטיבציה גבוהה במקום העבודה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

העבודה היא נדבך משמעותי בחיים של כל אדם. יש כאלו שלמדו שנים רבות מקצוע מסוים ולכן הם נהנים לעסוק בו, יש אחרים שלא למדו במכללה או באוניברסיטה, אך יש להם כישרון בתחום מסוים ולכן הם עובדים בו. כך או כך רוב העובדים השכירים הם בעלי מוטיבציה גבוהה, תחושת שייכות לעבודה ולכן הם גם מצפים שהמעסיק יעריך את עבודתם המקצועית, הן בפאן הכספי והן במילה טובה. יש חברות שההתנהלות בהן היא מאד מסודרת ומתקיימות שיחות חתך ושיחות הערכה אחת לתקופה, כמו כן יש בונוסים ויש העלאות שכר אחת לשנה. אך התנהלות זו אינה מתרחשת בכל מקומות העבודה. 

יש מקומות עבודה רבים שאינם מבצעים הליך של הערכה ולכן לא אחת עובד שהייתה לו מוטיבציה גבוהה, מאבד אותה. הדבר מוביל אותו גם לחיפוש של מקום עבודה אחר שבו ירוויח משכורת גבוהה יותר, או שקיים בחברה זו מערך של הערכה שיוביל אותו אט אט מעלה בסולם הדרגות. ההחלטה לעזוב מקום עבודה היא לא קלה, לאחר קבלת ההחלטה העובד מעביר מכתב התפטרות למנהל הישיר שלו. יש מקרים שבהם המנהל העריך שהעובד יבצע צעד זה ולכן מקבל את המכתב כמות שהוא. יש מקרים אחרים שהדבר מפתיע את המנהל הישיר ולכן הוא משוחח עם העובד שהתפטר. 

לאן נעלמה המוטיבציה הגבוהה? 

המנהל שואל את העובד מדוע התפטר ולאן נעלמה תחושת מוטיבציה גבוהה שאפיינה אותו לאורך כל השנים. העובד מצדו מסביר למנהל את כל המהלכים שהובילו אותו לצעד זה. זה מתחיל בעובדה שאף פעם לא אומרים לו מילה טובה על עבודה יוצאת דופן שביצע, אפילו לא מספרים שהלקוח התרשם מאד מהפרויקט האחרון שלו וסיפר על כך לכל הסובבים אותו. זוהי התנהלות מתסכלת לאחר שהעובד משקיע שעות על גבי שעות בחשיבה, ביצירתיות ובהתמדה למען הצלחת המהלכים העסקיים של החברה שבה הוא עובד. 

הערכה כספית לעובד 

העובד התחיל את הדרך בשכר התחלתי ואם לאורך תקופה מאד ארוכה כמו שנתיים או שלוש שנים רמת השכר אינה משתנה, מבחינתו של העובד לא מעריכים את עבודתו. הוא חש שהדבר אינו הוגן ובמיוחד לאור העובדה שהוא משקיע את כל מרצו בכל מטלה שהוא מקבל. 

זוהי סיבה חשובה ביותר ואם לחברה אין אפשרות להעלות את שכרו או שאין רצון לבצע זאת משיקולים ענייניים של ההנהלה, אין סיבה להמשיך ולעבוד ולכן העובד מצא מקום עבודה אחר. 

סיכום שיחה עם המנהל הישיר 

המנהל מבין שיש בעיה עם מוטיבציה גבוהה שנעלמה לאור העובדות בשטח. הוא מסביר לעובד שיש כלפיו הערכה רבה אך כרגע עקב סיבות שונות, אין כל אפשרות להעלות את השכר שלו. הוא ישמח אם הוא ימשיך לעבוד בחברה ונושא השכר יעלה לדיון שוב בעוד שנה, מכאן ההחלטה היא של העובד אם להישאר או לממש את ההתפטרות.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים