כל מה שצריך לדעת על מתקני הרמה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

השינויים הטכנולוגיים הרבים שנכנסו לחיינו מאפשרים לנו לעשות פעולות שונות אשר בעבר נחשבו למסורבלות וקשות בצורה פשוטה וללא מאמץ כלל. אחד השינויים אשר הביא ברכה רבה לעבודה במפעלים הם מתקני הרמה. מתקנים אלו מאפשרים לנו לעשות עבודה בגובה בצורה הבטיחותית והפשוטה ביותר. ניתן למצוא מגוון רחב של מתקני הרמה אשר מתאימים לעבודות שונות ומומלץ להתאים את סוג המתקן ואת העבודה שביכולתו לבצע לצרכים האישיים של העסק הפרטי שלכם. על מנת לבחור מתקן הרמה באופן מדויק מומלץ להיעזר באיש מקצוע אשר יוכל לכוון אתכם נכונה.

סוגים של מתקני הרמה

כמו שכבר אמרנו, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מתקני הרמה כאשר לכל אחד מהם ישנו תפקיד עיקרי אותו הוא יכול לבצע. מתקני הרמה רבים משמים על מנת להעביר ציוד כבד ממקום למקום ולכן הם יעילים בעיקר במפעלים העובדים על חלקים כבדים. בנוסף, ישנם מתקנים אשר מהותם העיקרית היא לעזור לפועלים להגיע אל המקומות הגבוהים יותר, הם מאפשרים עלייה בצורה בטיחותית ומבוקרת ולכן השימוש העיקרי שלהם יהיה במחסנים. אין ספק כי מדובר במכשירים חיוניים מאוד אשר כל בעל עסק צריך לרכוש לעצמו על מנת להפוך את העבודה לפשוטה ונעימה יותר עבור עובדיו.

ליפטים

אחד מסוגי מתקני ההרמה המוכרים והבולטים ביותר הם הליפטים. את הליפט ניתן למצוא כיום כמעט בכל מוסך. אם בעבר היינו נתקלים במוסכנים הנשכבים על עגלה נמוכה על מנת להיכנס תחת הרכב ולבחון אותו כיום ניתן לראות כי שיטת העבודה הפכה להיות פשוטה ונוחה יותר. בעזרת הליפט ניתן להרים את הרכב למעלה ופשוט לעמוד תחתיו ללא כל מאמץ ולאתר את הבעיה בקלות. הליפט מאפשר לבעלי המוסך ליהנות מצורת עבודה נוחה. כמובן שניתן לבחור מבין מגוון רחב של ליפטים אשר יתאימו בדיוק לסוג ולאופן העבודה של כל מוסך ומוסך. ישנם ליפטים המתאימים בעיקר עבור אופנועים, רכבים פרטיים ואפילו משאיות כבדות משקל. בחינה מוקדמת של הצורך שלכם תעזור לכם לעשות בדיוק את הבחירה הנכונה.

בחירת מתקן הרמה לעסק

בחירת מתקן הרמה יכולה להיות לעיתים מאוד מבלבלת וזאת מכיוון שישנם מתקנים רבים. על מנת להצליח לבחור נכונה יש לזהות תחילה את הצורך הספציפי של העסק שלכם ואת הסיבה לשמה אתם רוכשים את מתקן ההרמה. בשלב השני מומלץ לבחון את סדר גודל התקציב שלכם אשר יעזור לכם להבין מהו הסכום אותו יש ביכולתכם להשקיע בעת הקנייה. לבסוף, על מנת לדעת כי באמת אתם בוחרים נכונה אל תהססו להתייעץ עם איש מקצוע המכיר את התחום ויוכל לכוון אתכם אל עבר המתקן אשר יספק לכם את התוצאה לה אתם זקוקים. מתקן איכותי הינו כזה אשר התמורה אותה הוא מספק שווה את המחיר אותו השקעתם עליו.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים