היתרונות של שמאי רכב פרטי מול השמאים של חברת הביטוח

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

לאחר פגיעה ברכב, בתאונת דרכים או בדרך אחרת, חברת הביטוח תציע רשימה של שמאי רכב שעובדים איתה, על מנת שיוכלו לבחון את הרכב ולהעריך את גובה הנזק שנגרם לו. 

דוח השמאי שיתפרסם לאחר הבדיקה ישפיע בצורה משמעותית על הפיצויים שתקבלו מחברת הביטוח. ישנם מקרים שבהם מדובר על סכומים גבוהים מאוד.

כל נהג ונהגת צריכים לשאול את עצמם שאלה אחת: אם ישנם שמאים שמומלצים על ידי חברת הביטוח – האם אפשר באמת לסמוך עליהם? במילים אחרות, האם השמאים שעובדים עם חברות הביטוח יפרסמו דוח שמאי אובייקטיבי ומקצועי, או שמא הם יעדיפו את טובת החברות הגדולות על פני האינטרסים של הלקוחות הקטנים?

שמאי רכב פרטי – לצדך מול הביטוח

כשמדובר על החלטה שיכולה להשפיע על הכיס שלכם, כדאי לקחת רגע אוויר ולעשות את הצעד הנכון. בכל מקרה של פגיעה ברכב, בין אם בתאונת דרכים או בכל דרך אחרת, כדאי לפנות לשמאי רכב פרטי

שמאי רכב פרטי יבדוק את הרכב ויפרסם דוח שמאי אובייקטיבי שמראה את המצב האמיתי של הרכב. זאת, במקום דוח מוטה לטובת חברות הביטוח הגדולות. 

למעשה, רק כשיש לכם שמאי רכב פרטי שלא עובד עם חברות הביטוח, אתם יכולים להיות עם ראש שקט בזכות הידיעה שיש איש מקצוע שדואג לכם ויעזור לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם מחברות הביטוח עצמן. 

מי משלם על שמאי פרטי?

נהגים רבים חוששים שאם יזמינו שמאי רכב פרטי במקום אחד משמאי הרכב שחברת הביטוח מציעה להם, הם יאלצו להוציא סכומים גבוהים מכיסם עבור השירות של בדיקת השמאי. 

למעשה, החוק הישראלי קובע כי חברת הביטוח מחויבת לשלם את שכר הטרחה של השמאי בכל מקרה, גם אם מדובר בשמאי רכב פרטי שנשכר על ידי בעל הרכב. 

לכן, מומלץ תמיד לשכור את השירותים של שמאי רכב שעובד בצורה פרטית ולא בהסכם עם הביטוח, כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הזכויות והכספים שמגיעים לכם. 

לשמאי פרטי, כל עוד הוא רשום באיגוד השמאים הארצי, יש את אותם הסמכות והכשרות של שמאי רכב שעובד עם חברת הביטוח. 

שמאי פרטי יכול לפרסם דוח שמאי מהימן, לשמש כעד מקצועי במקרה של תביעות ביטוח שמגיעות לבית המשפט, להגיש ערעור נגד החלטת שמאי רכב אחר וכו'. 

לכן, אם אתם זקוקים להערכה של גובה הנזק שנגרם לרכב שלכם, כדאי לכם לפנות לשמאי שעובד בצורה עצמאית, ואינו מוגבל להסכמים עם חברות הביטוח הגדולות. 

שמאי רכב פרטי גם יכול להעריך שווי של רכב בעסקאות קניה ומכירה, יבוא אישי ועוד. אם עד היום נעזרתם רק בשירותים של אחד מאותם שמאי רכב שנמצאים ברשימה של חברת הביטוח – הגיע הזמן לעשות לזה סוף. 

מהיום, במקרה של פגיעה ברכב, פונים אך ורק לשמאי רכב פרטי שדואג לאינטרסים שלכם ולא לאינטרסים של חברות הביטוח השונות. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים