באילו מקרים נזדקק לעורך דין תעבורה?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

ישנם תרחישים רבים שבהם ייתכן שיהיה צורך בעורך דין תעבורה. בעוד שבחלק מהמקרים ההסתייעות בעו"ד תהיה אופציונאלית ונתונה לבחירת הנהג, במקרים אחרים לא תהיה ברירה לנהג אלא להסתייע בעו"ד. הנה המידע לפניכם, מקרים בהם תצטרכו עורכי דין בדיני תעבורה. 

במקרים בהם הואשמתם בנהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, רוב הסיכויים שתצטרכו עורך דין תעבורה. אם נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת ורישיונכם עומד להישלל, מוטב שתיקחו לכם עו"ד תעבורה. נתפסתם או הואשמתם בשימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה? עברתם תאונת דרכים, חלילה? במקרים אלו כמו ברבים אחרים, ייתכן שתצטרכו עו"ד בדיני התעבורה. 

למה כדאי לקבל את הסיוע של עורך דין תעבורה?

דיני תעבורה הם תחום מסובך וחשוב שיהיה בעל מקצוע בתחום שיעזור לכם. עורך דין תעבורה הוא מי שעבר הכשרה ורישיון לייצג אנשים העומדים בפני אישומים פליליים הקשורים לעבירות תעבורה. עורכי דין אלו יכולים לעזור בהגנה על המקרה שלכם, כמו גם לתת לכם עצות כיצד להימנע מהאשמה מלכתחילה.

הסוגים הנפוצים ביותר של אישומים שנהגים מתגוננים מפניהם הם: נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש, נהיגה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה, נהיגה תחת השפעה סמים ואלכוהול, אישומי פגע וברח ונהיגה רשלנית.

כיצד עו"ד תעבורה יכול לסייע להסיר אישומים? 

עורך דין תעבורה יכול לעזור לכם לחסוך זמן וכסף בכך שידריך אתכם בתהליך, ידריככם כיצד להתגונן בבית המשפט, ואולי אף יצליח לבטל את האישומים העומדים נגדכם. בתוך כך, עורך דין תעבורה יכול לעזור לכם למצוא דרך לצאת ממצב מצער, בין אם מדובר בתאונה ובין אם מדובר בדוח מהירות. 

במובן זה, עבירות תעבורה הן חמורות ועלולות להיווצר השלכות על מי שביצע אותן. זו הסיבה שחשוב להכיר את הזכויות שלכם ולהבין את החוקים. ובכך עורך דין תעבורה מתמחה – בידיעה ובבקיאות בדיני תעבורה. אם יסתבר שהואשמתם לשווא, רק עו"ד בדינים האלו יוכל לסייע לכם לזכות את עצמכם. 

אישומי תעבורה פליליים – מה עושים?

אם הואשמתם בעבירת תעבורה, חשוב לזכור שבעוד שחלק מהעבירות עונשן קנס, אחרות חמורות יותר ויכולות להוביל לאישומים פליליים. אם אתם עומדים בפני אישומים פליליים, יהיה חשוב לעורך הדין שלכם להכין את התיק שלכם כמיטב יכולתו. וזה אומר שאתם צריכים לפנות לעורך הדין כמה שיותר בהקדם ובתחילת ההליך הפלילי. 

ככל שתקדימו לפנות לסיוע של עורך דין תעבורה, כך תוכלו לקדם את ההליכים המשפטיים ולזרזם. הפנייה לעורך הדין צריכה להיעשות, אם אפשר, ביום שבו הואשמתם בעבירת תעבורה זו או אחרת. כמו כן, תעזרו לעורך הדין לעזור לכם, ספקו לו את כל המידע הנדרש לו, את הראיות השונות, המסמכים שהוא צריך וכולי. כך תוכלו לוודא שלעורך הדין שלכם יש את כל מה שהוא צריך כדי לחלצכם מהמקרה אליו נקלעתם. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים