חלקי חילוף לרכב – כל המידע במקום אחד

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

בעלות על רכב הפכה להיות סמל סטטוס. ככל שיש בבעלות הפרטית שלנו רכב מדגם יקר יותר – כך התדמית החברתית שלנו גבוה יותר. אך, בעלות על רכב פרטי, היא איננה דבר פשוט. כאשר יש לנו רכב פרטי משלנו, אנחנו חייבים לדאוג לכל התיקונים והטיפולים שלו. אחד הדברים שאנחנו צריכים לדאוג להם הוא מציאה של חלקי חילוף מתאימים כאשר המנוע או הגלגלים ברכב שלנו מתקלקלים. יש 2 סוגים עיקריים של חלקי חילוף:

  • חלקי חילוף מקוריים שמגיעים מיצרן הרכב.
  • חלקי חילוף שמגיעים מסין והמזרח הרחוק.

כאשר אנחנו רוצים לבחור את הטוב ביותר לרכב שלנו, תמיד עדיף לבחור בחלקי חילוף מקוריים – הבעיה היא שהם מגיעים עם תו מחיר גבוה יותר בהתאם.

למה חשוב להשקיע בחלקי החילוף שיש לנו ברכב?

חשוב שנשקיע בחלקי החילוף שאנחנו עושים בהם שימוש לתיקון הרכב שלנו, כי זה מה שיהפוך את הנסיעה ברכב לבטוחה יותר. כאשר אנחנו קונים טורבו חדש לרכב או מזגן חדש לרכב אנחנו משקיעים הרבה כסף ואנחנו רוצים להיות בטוחים שחלקים אלו ישמשו אותנו לאורך זמן רב. יש חלקים שצריך להחליף מתישהו בכל רכב כמו למשל את המצבר או את הגלגלים – כי  לחלקים אלו יש אורך חיים מדף מאוד מסוים.

איך מוסך אמין יכול לסייע לנו להאריך את אורך חיי הרכב שלנו?

מוסך אמין יכול לסייע לנו להאריך את אורך חיי הרכב שלנו על ידי כך שהוא יבצע רק תיקונים הכרחיים ברכב שלנו מבלי למכור לנו חתול בשק ולנסות לעבוד עלינו על מנת להרוויח עוד כמה שקלים. כאשר אנחנו הולכים למוסך אנחנו צריכים לסמוך על העובדים בו ועל רמת האמינות שלהם. אם אנחנו לא סומכים על העובדים במוסך או על הבעלים של המוסך אין לנו למה לקחת את הרכב שלנו לתיקון או לטיפול שם.

ראו גם: טיפול שנתי לרכב

למה חשוב לשים לב שקונים רכב יד שנייה?

אנשים רבים בוחרים לעשות החלטה מחושבת ולקנות רכב יד שנייה בגלל שערכו הכספי של רכב חדש צונח כל שנה שהוא נמצא על הכביש. ההחלטה לקנות רכב חדש יכולה להתברר כהחלטה חכמה מבחינה כלכלית כי הוא זול יותר מרכב חדש, אבל חשוב לוודא שהוא בטיחותי. לפני שאנחנו רוכשים רכב מסוים יד שנייה כדאי לנו לקחת אותו לבדיקה מעמיקה במוסך שאנחנו סומכים עליו. הבדיקה במוסך תגלה לנו מה הערך האמיתי של הרכב והאם הוא היה מעורב בעבר בתאונה או האם יש בו תקלות בטיחות שונות שהמוכר לא דיווח לנו עליהם. חשוב לא לוותר על בדיקה של הרכב במוסך מטעמנו – כי זה יכול להיות קריטי. ברוב, המקרים אנחנו לא באמת יודעים ממי אנחנו קונים את הרכב יד שנייה ואנחנו לא יודעים עד כמה הוא אמין.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים