מה עושים כאשר המפתח ננעל בתוך הרכב?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

מפתח ננעל בתוך הרכב? אין ספק, מלבד מצב של אובדן מפתח רכב, מדובר באחת הסיטואציות הכי מרגיזות, אפילו מלחיצה במקרים מסוימים. המפתח תקוע בתוך הרכב, אתם ממהרים למקום כלשהוא, ועושה רושם שכל חוקי מרפי החליטו לעבוד עליכם היום. בואו נבין מה עושים.
אם אתם מחפשים אחר מנעולן מומלץ לפריצת רכב, אנחנו כאן כתי לכוון אתכם הכי נכון. בואו נבין מה עושים כשהמפתח תקוע בתוך הרכב, הרכב ננעל ואנחנו תקועים בחוץ. אם אתם תקועים בסיטואציה של מפתח נעול ברכב, אל תמהרו לנקוט בכל מיני צעדים פזיזים. בואו נגיד ככה, אל תמהרו לקחת אבן לידכם ולנפץ את חלון הרכב.

מה עושים כאשר מפתח ננעל בתוך הרכב?

כאשר מפתח ננעל בתוך הרכב שלכם, אלא אם יש ברכב תינוק או בע"ח, יהיה חשוב להמתין למנעולן או פורץ רכבים מורשה משטרת ישראל. כך גם רלוונטי לגבי מצב של אובדן מפתח רכב או משאית. בעוד שלעיתים לא תהיה ברירה וגם המנעולן יצטרך לנפץ את חלון הרכב, ברוב הפעמים האחרות הוא ימצא דרך אלגנטית יותר להיכנס פנימה.
אם אתה ננעל מחוץ למכונית שלך, ישנן מספר דרכים לחזור פנימה. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לחפש נותני שירות בתחום של שכפול מפתחות לרכב מכל סוג. שחזור ושכפול מפתח לרכב הוא אפשרי גם ברכבים חדשים עם מנגנוני נעילה מתקדמים. אם אינך מוצא נותן שירות של שכפול מפתח לרכב שלך, התקשר לאישמקצוע שהוא פורץ רכבים מורשה משטרת ישראל.

טיפים למי שננעל מחוץ לרכבו

אם לא הצלחתם לאתר מנעולן שכפול מפתחות רכב, תנסו למצוא בניין דיור או עסק, אולי אפילו דלת מוסך פתוחה, ואז נסו לקבל סיוע נוסף. מצא טלפון של מנעולן פורץ רכבים מומלץ, השתמש בו כדי לבדוק מחירי שכפול מפתחות לרכב.
כמו כן, בדוק את הזמינות של המנעולן. אם פורץ הרכב אומר לך שהוא יתקשה להגיע אליך בשעות הקרובות, יהיה כדאי לחפש פורץ רכב אחר. אם יש לך מישהו איתך שיש לו גישה לרכב אחר, בקש ממנו עזרה או טרמפ, כך שתוכל ללכת ולהביא את המפתח השני שלך.

כמה עולה שכפול מפתח לרכב?

שכפול מפתחות לרכב אינו יקר כפי שהיה בעבר, אולי בגלל שבימינו ישנה יותר תחרותיות בתחום. עם זאת, מחיר שכפול מפתח רכב משתנה בהתאם לחומרים, לסוג שכפול המפתחות הדרוש לך, לסוג הטכנולוגיה (ישנם מפתחות חכמים למשל) ועוד.
המחיר להחלפת מפתח לרכב חדש יכול לנוע בין 350 ₪ ל-1,500 ₪ ומעלה. אם אתם מחפשים אחר מנעולן שמבצע שכפול מפתחות רכב בזול , אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין מנעולנים מומלצים לפריצת רכב ושכפול מפתחות. מחקר השוק הזה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף בכיס, אל תוותרו עליו.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים