שירות רכבים מהיר ואיכותי

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

שירות רכבים 

אחד המצבים הלא נעימים ביותר הוא להיתקע עם רכב תקול בכל מיני מקומות ברחבי הארץ ובמיוחד במקומות שאינם כל כך מוכרים לנהג. במקרים הללו נהגים רבים מאבדים את העשתונות ואינם יודעים מה לעשות וכיצד למצוא מכונאי שיגיע למקום שבו הרכב תקוע, יתקן את התקלה ויאפשר לנהג לחזור מסלול הנסיעה שלו. הצעד המהיר והיעיל ביותר הוא לכתוב בקבוצות הווטס אפ של המשפחה ושל החברים ולשאול את כולם מהי הדרך האופטימלית לצאת מהסבך הזה. מהר מאד הנהג מקבל תשובות על כך שכדאי שיזמין שירות רכבים אשר נע בדרכים ולבטח הטכנאי יוכל לסייע לו.

אם כולם אומרים, נראה שהם יודעים. הנהג מתקשר למוקד של שירות רכבים מסביר בקווים כלליים את מהות התקלה, כמו לדוגמה הרכב אינו מניע, או שיש רעשים רציניים מהמנוע. הוא מסביר לנציג היכן הוא ממוקם, בשולי הכביש או בחניון בעיר מסוימת ובאיזה רכב מדובר. אף על פי שהנהג ממהר אין לו ברירה אלא להמתין למכונאי שיתקן את התקלה ולאחר מכן הוא ימשיך בנסיעה כיוון שהמרחק הוא ארוך מדי ואי אפשר לנסוע לשם באמצעות קורקינט חשמלי מפני הסכנה שבדרך.

שירות רכבים בכל מקום 

איש השירות אכן מגיע תוך פרק זמן קצר, בוחן את המנוע וחלפים נוספים ומסביר לנהג מהי התקלה וכיצד אפשר לתקן אותה. אם מדובר בתקלה קטנה, הטכנאי יתקין חלף חדש במקום החלף הקיים מתוך המלאי הגדול של חלקי החילוף שנמצאים תמיד ברכב שלו, על פי הדגמים השונים של המכוניות שנעות בכבישים.

בתום התיקון, המכונאי ינסה להתניע את הרכב, לפעמים יבצע גם סיבוב קצר עם המכונית ולאחר מכן יאשר לבעל הרכב שהכול תקין והוא יכול להמשיך בדרכו. 

אולי יעניין אותך: שאיבת דלק שגוי | החלפת גלגל | גרירת רכב מחיר

החלפת מצבר 

יש מקרים רבים שבהם לאחר הבדיקה של הטכנאי מסתבר שהמצבר התרוקן ולכן יש להתקין מצבר חדש. לטכנאי יש ברכב השירות כמה דגמים של מצברים אשר מתאימים לדגם הספציפי של הרכב. איש המקצוע מסביר לנהג את היתרונות של כל אחד מהם, את העלויות ואת תקופת האחריות שמעניק כל יצרן. 

בהתאם לכך בעל הרכב בוחר את המצבר שנראה לו המתאים ביותר עבורו. לכן הטכנאי של שירות רכבים, שולף את המצבר הישן ומתקין את המצבר החדש, מחבר היטב את כל החיבורים ואפשר להתניע את הרכב, מדובר בהליך שהוא מהיר ביותר.

גרירת רכב למוסך 

ברוב המקרים הטכנאים המיומנים של שירות רכבים הם מנוסים ובעלי ידע רב ולכן הם מצליחים לפתור תקלות רבות. אך יש מקרים חריגים שבהם התקלה היא חמורה ואין אפשרות לתקן זאת בשטח, אלא חייבים להעביר את הרכב למוסך, להעלות אותו על הליפט ולבצע את התיקון הנדרש.

במקרים הללו המכונאי מזמין שירותי גרר ומתאם אתו את גרירת הרכב למוסך ספציפי, שבו הנהג מבצע את הטיפולים השוטפים לרכב שלו. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים