מדוע שמירה על שגרת טיפולים רציפה חיונית ל-SUV שלכם?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

לשגרת טיפולים רציפה לרכב יש תפקיד חשוב. היא גם יכולה לשמור על ערכו של ה- SUV שלכם, וגם על תפקודו התקין, בשטח ובכביש. גם אם קניתם SUV חדש, הוא לא יהיה מוגן מפני בלאי ותקלות וככל שתקפידו על תחזוקה שגרתית תוכלו להימנע מביקורים תדירים במוסך ומכאבי ראש. 

מדוע שירותי תחזוקה חשובים ל-SUV שלכם?

לקנות SUV מומלץ זו התחלה טובה, רכב אמין וחדש יבקר פחות במוסך. אבל אם אתם רוצים לשמור על הרכב שלכם במצב אופטימלי, עליכם להקפיד על שגרת טיפולים רציפה ולבצע טיפולים בתדירות הנחוצה. תחזוקה שוטפת ושגרתית מאפשרת לכם להגן על ההשקעה שלכם, מה שיכול לחסוך לכם כסף בעתיד ולמנוע טיפולים יותר יקרים. בנוסף, שגרת טיפולים עקבית גם תשמור על הבטיחות שלכם, תקטין את צריכת הדלק, תאפשר ל- SUV החדש שלכם לשמר את הביצועים ותשמור עליו במצב מעולה למשך שנים. 

אילו טיפולים מומלץ לבצע לרכב?

ישנם סוגים שונים של טיפולים שוטפים שמומלץ לבצע, בין אם אתם נוהגים ב- SUV ובין אם בכל רכב אחר. הטיפולים השגרתיים הם טיפול תקופתי רגיל או גדול (על התדירות נמליץ בהמשך), בדיקת חורף הכוללת החלפת מגבים, ובדיקה של הבלמים, התאורה והצמיגים. בנוסף לפני טסט כדאי לעשות טיפול הכנה הכולל בדיקה של מערכת ההיגוי, הבלמים, הצמיגים, עמידה בתקנים, מערכת האורות והאיתותים ועוד. מעבר לטיפולים האלו יש טיפולים שמומלץ לבצע בעת הצורך, או בהתאם לבעיות שצצות, כמו למשל טיפולי גיר, בלמים, החלפת רצועת טיימינג וטיפולים לפני ואחרי מכירת הרכב. 

מתי מומלץ לבצע טיפול לרכב?

ישנו הבדל בין רכב חדש לבין רכב ישן. במידה וה- SUV שלכם חדש (כלומר יוצר לאחר שנת 2,000), עליכם לעשות לו טיפול תקופתי רגיל לאחר שנסע 15,000 ק"מ, או פעם בשנה לכל הפחות. טיפול תקופתי לרכב ברמה גדולה יותר, מומלץ לבצע לאחר שהרכב נסע 120,000 ק"מ או לאחר 3-4 שנים. במידה והרכב שלכם ישן (יוצר לפני שנת 2,000) כדאי לעשות לו טיפול תקופתי שגרתי לאחר שנסע 10,000 ק"מ, או פעם בשנה לכל הפחות, וטיפול תקופתי מקיף אחרי שנסע 100,000 ק"מ או פעם ב- 3 עד 4 שנים. בנוסף כדאי לעשות גם טיפולים אחרים בהתאם לצרכים נקודתיים שעולים. 

אם אתם רוצים את הטוב ביותר עבור ה- SUV החדש שלכם, זכרו להקפיד על שגרת טיפולים. אנשי מקצוע מיומנים יכולים לעזור לכם להימנע מתקלות לא רצויות, לשפר את הביצועים וליהנות מנסיעה בטוחה בדרכים.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים