כך תקנו רכב שטח אמין שלא יראה מוסך כל שני וחמישי

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

רכבי שטח הם ללא ספק מבין הרכבים היותר מבוקשים שיש כיום בשוק וקונים רבים נמשכים אליהם מסיבות רבות וטובות: החל בעיצוב הרכב עצמו, דרך הגובה שלו ותכונות השטח הנלוות ועד התדמית. הם זמינים במגוון רחב של דגמים ומחירים, והשאלה באיזה דגם לבחור היא בלתי נמנעת. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, וריכזנו לכם כמה קריטריונים חשובים שיעזרו לבחור בדגם איכותי ואמין, כך שלא תצטרכו להטריח את עצמכם למוסך כל שני וחמישי. 

החליטו מה התכונות המועדפות עליכם

לרכבי שטח יש תכונות שונות, כאשר כל דגם שם דגש על דברים אחרים. כאשר אתם קובעים מהן התכונות המועדפות עליכם, יהיה לכם קל יותר לסנן ולבחור בין הדגמים השונים. לאחר שהחלטתם על הדברים העיקריים, תוכלו להתמקד בדברים השוליים יותר ולבחור את הדגם שיספק לכם את המענה המדויק ביותר. 

העיצוב החיצוני

העיצוב החיצוני בדרך כלל נמצא במקומות האחרונים, אך אנו דווקא חושבים שהוא תנאי חשוב, כי המראה של הרכב קובע – או שאתם נמשכים אליו, או שלא. אין כאן אמצע. ישנם רכבי שטח שנראים הרבה יותר מחוספסים וגבוהים, אחרים יהיו יותר מסנוורים ומבריקים. עם זאת שימו לב שגם העיצוב של הרכב נותן מענה לצרכים שלכם. אינכם רוצים לבחור בדגם שנראה טוב על פני השטח, אבל שהשימוש בו לא אולטימטיבי. 

אמינות 

אמינות היא גם תנאי חשוב ועליכם לבחור רכב שטח אמין מאד כמו דאצ'יה דאסטר, במיוחד אם תרצו להימנע מביקורים תדירים במוסך. כדי להבטיח שאתם בוחרי ברכב אמין עליכם קודם כל לבחור בחברה אמינה ששמה הולך לפניה. למרות שרכבי שטח מדגמים שונים חולקים מטרה דומה, עדיין הם נבדלים בראש ובראשנה בחברה היצרנית שלהם. לכל חברה יש את הנושאים שעליהם שמה דגש בתהליכי הייצור ולכן בחירה בחברה אמינה לא פעם תבטיח שגם רכב השטח שתבחרו יהיה אמין. 

בטיחות הרכב

עוד פרמטר חשוב הוא הבטיחות. רכבי שטח גבוהים יותר מרכבים אחרים, ועליהם גם לעמוד בתנאי שטח שונים. הגובה לא פעם פוגע בשדה הראייה ולכן הרכב צריך לכלול גם מרכיבי בטיחות שיהפכו את הנסיעה לבטוחה יותר, אם מדובר במצלמות אחוריות או בחיישני בטיחות. כמובן שגם עזרי בטיחות נוספים יהיו יעילים כמו למשל התראה כאשר מתקרבים לרכבים אחרים, בקרת שיוט, מניעת סטייה מהנתיב ובלימת חירום. 

ולבסוף, רכב השטח שתבחרו צריך לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר ולהיות מותאם גם לתנאי שטח. בעזרת סקר שוק והבנת הצרכים שלכם, תוכלו לבחור את הרכב המתאים ביותר.

ראו גם: מדריך טיפול תקופתי לרכב

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים