קניית רכבים לפירוק

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

אי אפשר לדעת מתי בדיוק זה יקרה, אבל בסופו של דבר כל מכונית תגיע לסוף דרכה. וכשזה קורה, אתם צריכים להחליט אם למכור את הרכב עבור חלקי חילוף או חלילה להשאיר אותה בצד הדרך.

סוף דרכו של הרכב עלול להגיע גם באופן פתאומי. תאונה עלולה להפוך רכב מעולה לערמת גרוטאות. חברת הביטוח היא זו שתקבע אם הרכב שווה תיקון או לא. אם התיקונים יקרים יותר משוויו של הרכב, חברת הביטוח בוודאי תתייג אותו כ-Total loss, טוטאל לוס! אתם תקבלו תשלום מחברת הביטוח והמכונית תגמור את חייה איפשהו במגרש הגרוטאות.

לפעמים, סוף הדרך מגיע בהדרגה בעקבות סדרה של תקלות שגורמות לכם להבין שהתיקון יקר מדי ועדיף להשבית את המכונית. רכב שסובל מבעיות חוזרות ונשנות רומז לכם שקץ הרכב קרוב יותר מתמיד. חברה שעוסקת בפירוק רכבים, תשמח לקנות מכם את הרכב התקול עבור חלקי החילוף שבהם תוכל להמשיך ולסחור.

שתי אפשרויות להיפטרות מרכב שהגיע לסוף דרכו

אם תחליטו שהרכב שלכם חסר תקווה, תוכלו לנקוט באחת משתי הדרכים:

  • למכור את הרכב, גם אם הוא לא במצב פעיל כרגע.
  • או להחליט לשמור על הרכב ולמכור אותו חלק אחר חלק לרוכל שיקנה מכם את החלקים.

כל אחת מהבחירות הללו היא הגיונית. התשובה לשאלה מהי הבחירה הטובה ביותר, תלויה בכם, ביכולות ובנסיבות שלכם.

אבל יש דרך נוספת, והיא כנראה המהירה ביותר…

אפשרות למכור את הרכב לחברה העוסקת ברכישת רכבים לפירוק

אין ספק שהפתרון המהיר והקל ביותר הוא פשוט למכור את הרכב לסוחר מכוניות, ולקבל פיצוי כלשהו. ברוב המקרים התשלום שתקבלו עבור רכב לפירוק יהיה במזומן. בדרך זו תוכלו גם להיפטר מהרכב וגם לקבל עבורו כמה גרושים.

אם תחליטו לבחור בעסקה שכזו, חשוב לברר קודם את ערכו המשוער של הרכב במצבו הנוכחי. חפשו את שוויו של הרכב המשומש, ולאחר מכן נכו משוויו את העלות המשוערת של התיקונים הנדרשים כדי להפוך אותו ראוי למכירה.

כשהמידע הזה נמצא בידיכם, אתם יכולים לברר אצל סוחרי מכוניות, ולמצוא את הצעת המחיר הטובה ביותר. קחו בחשבון שאם הרכב שלכם שבק חיים ואי אפשר להניעו יותר, יש חברות שגם יגררו אותו עבורכם בחינם.

ראו גם: מצבר עד הבית

בשורה התחתונה

בהתחשב במאמץ הכרוך במכירת חלקים בודדים מתוך הרכב שלכם, סביר להניח שיהיה לכם הרבה יותר קל למכור את הרכב לחברה לפירוק רכבים או למגרש גרוטאות.

אם לעומת זאת, אתם מיומנים בתחום מכונאות הרכב ורוצים להתחיל בתחביב חדש שעשוי להכניס לכם קצת כסף, מכירת חלקים מהמכונית הגרוטאה שלכם עשויה להיות כדאית לכם.

בין אם אתם מחליטים למכור את הרכב לחברה לפירוק חלקים, או למכור את החלקים בעצמכם, חשוב שתודיעו לחברת הביטוח על ההחלטה שלכם. בנוסף, וודאו שאתם מבינים בפני מה אתם עשויים לעמוד מבחינה משפטית, כשאתם מוכרים את חלקי הרכב לקונים פרטיים.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים