עיטוף רכב – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

עיטוף רכבים היא אחת השיטות המעולות לשיווק העסק ביחס לעלות מול תועלת. מדובר בהשקעה חד פעמית המאפשרת פרסום 24/7 לעסק שלך על גבי הרכב. יצאנו לבדוק יחד עם צוות פורטל השלטים – חברת השילוט הגדולה בישראל מה היתרונות והחסרונות בביצוע עיטוף רכב.

למי מתאים שירות עיטוף רכבים?

עיטוף רכבים משמש בעיקר לצרכי פרסום ושיווק עבור בעלי עסקים עצמאים או לחברות המעוניינות למתג את צי הרכבים של העובדים בחברה. קיים סוג נוסף של עיטוף רכבים והוא באמצעות מדבקות ציפוי, לדוגמא ציפוי קרבון או זהב לרכב, אך אלו נועדו למטרות הנאה ולא למטרות שיווקיות.

האם פרסום על רכב באמת אפקטיבי?

כן, יותר מאי פעם. הרכב שלכם נוסע אלפי קילומטרים בשנה בממוצע וכשמדובר ברכבי חברה זה אף מגיע לעשרות אלפי קילומטרים בשנה. חשבו על כמה אנשים צופים ברכב שלכם מדי יום – בחניה, בצמתים מרכזיות, בכביש עירוני ובינעירוני, אלו מאות ואלפי אנשים מדי יום.

חשבו על כמות החשיפה שניתן לקבל לעסק שלכם למשך כמה שנים בהשקעה חד פעמית וכמה הייתם משלמים על אותה החשיפה בשיטות פרסום אחרות: פרסום ברשתות החברתיות, שלטי חוצות ושאר האפשרויות.

מה העלויות הנוספות  לאחר עיטוף הרכב:

כל עוד הרכב נחשב כתקין ומותר לשימוש (רכב עם טסט וביטוח חובה) אין שום שימוש ועלות נוספת על הצבת פרסום על הרכב, בשונה מאגרות שילוט שיש לחדש כל שנה – כאן ההשקעה היא בהחלט חד פעמית והמפרסמים נהנים מפרסומת שעובדת עבורם 24/7 ללא שום עלות מצידם.

חשוב לדעת:

עבודת עיטוף רכב דורשת קפדנות ודייקנות לצד עבודה עם חומרי גלם איכותיים ותכנון שלבי העבודה באופן מקצועי, אלו שלושה מרכיבים חשובים ביותר בבחירת חברה לביצוע עיטוף רכב. כאשר משתמשים במדבקות שאינן איכותיות ומתאימות לעיטוף רכב המדבקה עלולה להתקלף לאחר פרק זמן קצר יותר ממדבקה ייעודית. מומלץ בנוסף להשתמש בציפוי UV להדפסה או בויניל צבעוני על מנת לשמור על צבע המדבקה לאורך שנים בשמש ובגשם ולמנוע דהייה.

מדבקה ייעודית לעיטוף רכב נשארת על פח הרכב לאורך שנים ארוכות ללא היווצרות בועות אוויר, קילופים או שריטות. מדבקה זו בעלת תעלות אוויר מיוחדות שבזכותן המדבקה נצמדת לפח הרכב ללא בועות אוויר בכלל מה שבאופן כללי מחזק את המדבקה על פח הרכב וגם מונע מבועות האוויר להרוס את מראה המדבקה. לאחר כמה שנים ניתן להסיר את המדבקה בקלות על ידי שימוש בחומרים המתאימים לקילוף המדבקה מבלי לפגוע בצבע הרכב.

למידע נוסף בתחום עברו לעמוד עיטוף רכבים בפורטל השלטים – שם תוכלו לצפות בתמונות, מחירים ולקרוא את כל מה שצריך לדעת לפניי שמבצעים עיטוף לרכב.

המידע בכתבה זו נאסף ונכתב בשיתוף חברת פורטל השלטים.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים