עברתם תאונת דרכים? כך תפעלו

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

להיות מעורב בתאונת דרכים זה לא רק מלחיץ, אלא זה גם יכול לעלות ביוקר ואף להיות מסוכן. הדבר החשוב ביותר עבורכם לדעת הוא, שלעולם אל תנסו להסדיר את התיק שלכם מבלי להתייעץ עם עורך הדין תחילה. 

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, יש סיכוי סביר שאתם מעוניינים לתבוע את חברת הביטוח. כמו כן, במקרים רבים אנשים צריכים גם להתגונן מפני תביעות ביטוח (לא רק להגיש תביעה). כדי לוודא שלתיק שלכם יש סיכוי טוב להצליח, כדאי לדעת מה לעשות ומה לא לעשות מול חברת הביטוח ועורך הדין לתעבורה. הנה כל מה שכדאי לדעת במקרה של תאונת דרכים, חלילה: 

מה חשוב לדעת במקרה של תאונת דרכים קלה? 

אם אתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב לדעת מה לעשות. ראשית, כדאי לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין תעבורה וחברת הביטוח. כמו כן, עליך להגיש דו"ח תאונה בתחנת המשטרה המקומית שלך, לצלם את המקום, להקליט הצהרות של עדים וליצור קשר עם השמאי במקרה הצורך (להערכת נזק ברכב). 

כאשר אתם נמצאים בתאונת דרכים, חשוב מאוד לפנות תחילה לשירותיו של עורך דין תעבורה ולוודא כי יש בידיו את כל המידע הדרוש לו לצורך עניינו. כך תוכלו להיות בראש שקט בידיעה שהתיק שלכם יטופל בצורה נכונה על ידי מי שיש לו ניסיון במקרים כאלה. וטיפ קטן מאיתנו, לגבי שמאי, תשתדלו לשכור שירות שמאי פרטי אובייקטיבי. חברות הביטוח יציידו לכם שמאי, אבל הוא מטעמה של חברת הביטוח, אז קחו את זה בחשבון. 

במה יסייע לי עורך דין תעבורה? 

אם אתה נהג הרכב שנפגע ונפצע, אזי עליך לפנות לחברת הביטוח שלך בהקדם האפשרי. אם אינך נהג הרכב, אזי עליך לפנות מיד לעורך דין תעבורה. עורך הדין יסייע למשפחתך בכל נושא משפטי הקשור לתאונה ויכול לסייע גם בכל חשבונות רפואיים או הפסדי שכר.

בשורה התחתונה, שירותיו של עורך דין תעבורה חשובים מכיוון שהם יכולים לסייע בעניינים משפטיים כגון: תכנון הוצאות עתידיות על תיק התביעה או על טיפולים רפואיים, הוצאות משפט, ניהול ותיעוד חשבונות רפואיים ועוד. מה עוד חשוב לדעת? המשיכו לקרוא! 

לקבל את הפיצוי המגיע לכם כחוק 

כאשר אתם מקבלים סיוע מקצועי ומשפטי לאחר תאונת דרכים, אתם יכולים להוביל לכך שחברת הביטוח תישא באחריות לכל נזק שנגרם עקב התאונה. כדי לצלוח תהליך מורכב זה, משרד עורכי דין תעבורה יכול לסייע לכם בהגשת תביעה וקבלת פיצוי על הפסדיכם.

קחו בחשבון, ייתכן שיהיה עליכם להגיש תביעה נגד גורם אחר המעורב בתאונה אם הוא אשם. התכוננו לתהליך די מורכב ואפילו מתיש, אבל עם הסיוע הנכון הוא עשוי להיות שווה את זה. אם נפגעתם ואתם דורשים את זכויותיכם, עו"ד תעבורה יוכל לסייע לכם בהתאם. 

ראו גם: מצבר עד הבית

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים