נתקעת בכביש? כל מה שאתה צריך לדעת

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

כשאתם תקועים בכביש, חשוב לדעת מה אתם יכולים לעשות כדי להיחלץ בבטחה ובזריזות מהתרחיש הלא נעים הזה. מאמר זה יפרט את כל הדברים שעליך לעשות כאשר אתה תקוע בכביש, בין אם כאשר אתם נוהגים ברכב פרטי, ג'יפ או מסחרי.

כשהמכונית מתקלקלת ואתם תקועים בצד הדרך, מה עליכם לעשות? כשנתקעים בצד הדרך, חשוב לדעת מה לעשות. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לצאת מהמצב. טיפים חשובים לנהגים שנתקעים עם רכב בצד הדרך:

 1) עצור כמה שיותר רחוק מנתיבי הנסיעה והדלק את פנסי האיתות הכפול שלך.

 2) התקשרו לסיוע  וחכו לעזרה.

 3) צאו והתרחקו מהרכב במקרה של חלילה דליקה או ריח של דלק.

 4) כבו את המנוע. 

בין אם מדובר על רכבים מסחריים למכירה או פרטיים, המשיכו לקרוא: 

להיתקע בצידי הדרך עם הרכב – מה עושים? 

עבור נהגים שנתקעים עם רכב בצד הדרך, זו יכולה להיות חוויה לא נעימה. עם זאת, יש כמה טיפים חשובים שעליהם לדעת על מנת למנוע בעיות חמורות יותר ולחסוך מעצמם מתחים וסטרס. בין אם מדברים על רכבים מסחריים למכירה שנתקעים או רכבים פרטיים, חשוב לא להילחץ. 

אם נתקעתם עם רכב על הכביש, חשוב לדעת מה לעשות בתור פעולה ראשונית, על מנת לצאת מהמצב. כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת הם: איזה סוג רכב יש לי? איזה סוג ביטוח יש לי? מה המיקום שלי? כמה אני רחוק מעזרה? לאיזה כיוון אני פונה? 

אם אין ברשותכם את המידע הזה, תוכלו לפנות לחברת הביטוח שלכם ולבקש סיוע נוסף. 

רכב תקוע בצידי הכביש לרוב יצריך גרר

כאשר מדברים על רכבים מסחריים למכירה שנתקעים או רכב פרטי, לעיתים יש צורך בגרר. אם אי פעם נתקעת בכביש וצריך גרר, יש כמה דברים שחשוב לדעת. שימו לב, אם המכונית לא זזה ויש לה גיר אוטומטי, לעולם אל תנסו לדחוף אותה או למשוך אותה בעזרת גרר כאשר הרכב נמצא במצג PARKING. 

מדוע? מכיוון שהגלגלים יסתובבו למרות שהם במצב נעילה, מה שיכול בהחלט להרוס כליל את הגיר של הרכב. אם המכונית שלך עוצרת, נסה להכניס אותה לניוטרל, זהו הילוך בגקיר שמאפשר את התנועה של הגלגלים. באופן הזה, כאשר הרכב במצב ניוטרל, אתם תוכלו לדחוף אותה או למשוך אותה למשאית גרר. כמו כן, אם המכונית נמצאת במדרון, סובב את ההגה בעדינות או באיטיות כדי להעלות אותה חזרה לכביש.

בסופו של דבר, המכונית היא מכונה מסובכת ואי אפשר פשוט להתחיל לנסוע בלי לדעת מה בדיוק התקלה. צריך לדעת מה לעשות אם המכונית שלך מתקלקלת, או אם יש תאונה חלילה. כמו כן, גם צריך לדעת איך להימנע מלכתחילה מלהיתקע.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים