נתקעתם עם הרכב? הנה 5 דברים שיצילו אתכם

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

אנחנו לא יכולים לתאר לעצמנו כמה זה מתסכל לנסוע על כביש מהיר ולהבין שהמכונית שלנו תקועה ללא מוצא. כיום, אנשים רבים מסתמכים על כלי הרכב שלהם בחיי היום יום שלהם. במאמר זה, נדון ב-5 דברים בהן תוכלו להיעזר אם הרכב שלכם מתקלקל ואתם תקועים בצד הדרך אמצע שום מקום.

1.שירותי דרך, מוסך נייד, גרר

הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לא להיכנס לפאניקה, פתרון אחד הוא שימוש במוסכים ניידים.
בנוסף, אתם גם יכולים גם להתקשר לגרר או למצוא סיוע בדרך לרכב שלכם.
שירותים אלו מציעים סיוע בדרכים ושירותי איסוף ומשלוח רכבים. הם יכולים גם למצוא מוסך קרוב, גרר או נותן שירות אחר שיכול לתקן את הרכב במחיר זול .
חיפוש מהיר בגוגל מגלה כי ישנן חברות רבות המציעות את השירותים הללו באופן מקוון ולא מקוון. רבים מהם קיימים כבר שנים וצברו מוניטין מצוין בקרב לקוחותיהם מכיוון שהם מספקים שירות אמין 24/7, 365 ימים בשנה.
ראו גם: גרר אופנועים

2. מקרר לרכב

מקרר לרכב הוא אופציה מצוינת עבור אנשים שמבקרים בחוף הים, מבקרים חברים או משפחה, או סתם רוצים לשמור על אוכל ושתייה קרה לאורך כל הטיול. אך לא רק, במידה ונתקעתם עם הרכב,
מקרר לרכב הוא פתרון אולטימטיבי בהמתנה ממושכת לשירותי גרירה, במיוחד במדינה עם אקלים חם כמו בישראל. המקרר יציל אתכם ברגע כזה ולפחות תוכלו להתרענן ואפילו לאכול משהו בזמן שאתם מחכים לגרר או למוסך נייד שיפתור את הבעיה ויחלץ אתכם.

3. אפוד זוהר ואביזרי בטיחות

אין דבר יותר חשוב מאביזרי בטיחות ברכב במיוחד אם נתקעתם עם הרכב ואתם באמצע כביש סואן. אחד האביזרים החשובים ביותר הוא כמובן האפוד הזוהר, שגורם לנהגים האחרים לראות אתכם ולשים אליכם לב ממרחק. אפוד זוהר במקרים כאלה יכול ממש להציל חיים. דבר נוסף שהוא חובה ברכב הוא משולש אזהרה, את משולש האזהרה צריך להציב במרחק כמה מטרים מהרכב על מנת שיראו אתכם ממרחק רב, אחת הטעויות הכי נפוצות הוא תלייה של המשולש צמוד לרכב או על מכסה תא המטען דבר שהוא לא נכון לעשות ואפילו מסכן את חייכם.

4. גלגל רזרבי תקין

במקרה של תקר בגלגל חשוב שיהיה לכם ברכב גלגל רזרבי תקין, המון אנשים מחליפים אל הגלגל הרזרבי אך שוכחים לתקן את הגלגל עם התקר, כך שהם סוחבים גלגל רזרבי לא תקין.

5. מטען נייד

כשחושבים על מטען נייד, תמיד המחשבה היא איך לא המציאו את זה קודם? אולי בגלל שלא היו פלאפונים ניידים. אך במקרה של תקלת חשמל ברכב רצוי שיהיה לכם דרך חלופית להטעין את הפלאפון שלכם שיאפשר לכם לקרוא לעזרה של חבר או שירותי גרירה ויציל אתכם מחוסר אונים בדרכים.
בכל הנוגע לרכב, יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון אך תמיד כדאי לחשוב על מקרים של תקלות ברכב ולהבין כיצד אפשר להתכונן הכי טוב למצבים בלתי צפויים. אם זה מספר של שירותי גרירה שאתם סומכים עליה ועד מקרר נייד ברכב, לא משנה באיזו סיטואציה תתקלו תוכלו לצאת ממנה בעזרת הטיפים שהבאנו לכם, וגם אם לא תתקעו לפחות תוכלו לעזור למישהו אחר בעת צרה

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים