כמה עולה טסלה

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

ההתעניינות הגוברת ברכב החשמלי

לאחר שהרכבים ההיברידיים החלו לתפוס נתח שוק מרשים בשוק הרכב העולמי, אנו רואים כיצד היום יש רבים במדינות מודרניות שמתעניינים דווקא ברכישת רכב חשמלי לחלוטין. בין אם מדובר על מי שרוצה לתמוך בשמירה על איכות הסביבה ובין אם מישהו מעוניין ברכב מיוחד יותר שלא תלוי בתדלוק הרגיל של מנועי בנזין, רכבים חשמליים, שחברה טסלה ואחרות מציגים היום, הם בהחלט מבוקשים בצורה ניכרת.

אך נראה כי טסלה, למרות היותה חברה צעירה יחסית, היא זו שזוכה לתשומת לב רבה יותר מאשר לה זוכות ענקיות רכב ותיקות שרק לאחרונה מציגות דגמים כאלה ואחרים של רכבים חשמליים. באופן די גורף אנו רואים כיצד רבים רוצים לדעת כמה עולה טסלה, לעומת הרצון לדעת את מחיריהן של מכוניות חשמליות של חברות אחרות. זאת גם בגלל ההיצע המכובד יותר שמציעה חברת טסלה אל מול מתחרותיה השונות .

לכל דגם מחיר משלו

כל חברה שמייצרת ומשווקת רכבים מתמחרת אותם בהתאם לנפחי מנוע, סוגי הדגמים, יכולות מיוחדות ועוד. לגבי רכבי טסלה החשמליים, הם מוצעים ב-3 דגמים נכון לעכשיו, כשלכל דגם יש תת דגם או רכבים עם נתונים מעט שונים. היום משווקים ברחבי העולם מודל 3, מודל S ומודל X. עבור אלו ששואלים כמה עולה טסלה בישראל, חשוב שיכירו את שלושת הדגמים ואת מחיריהם הכלליים כדי שיתכווננו אל הדגם שמעניין אותם ומתאים ליכולותיהם הכלכליות.

 

מודל 3 הוא רכב מנהלים שמוצג גם כרכב משפחתי מפואר, והוא מוצע היום למכירה בישראל בין 200,000-270,000 שקלים, בהתאם לתת הדגמים השונים שלו. מודל S הוא רכב סלון מרשים שדגמיו השונים מוצעים נכון לעכשיו בין 500,000-800,000 שקלים, ואילו מודל X שנחשב לרכב פנאי, ולעתים מגיע גם בגרסה של 6 או 7 מקומות, מוצע היום בארץ במחירים שנעים בין 600,000-800,000 שקלים. 

בין מיסים לתוספות ואבזור 

תחום הרכב מציג עוד עלויות שונות לרוכשים כשהם רוצים לקנות דגם מסוים ולעלות איתו על הכביש. לכן מעבר למחיר שנוקבים משווקי רכבים באתרים שלהם או בסוכנויות המכירה, חשוב לדעת גם אם יש תוספות שונות לתשלום כדי להבין את המחיר הסופי. לגבי הרצון לדעת כמה עולה טסלה, הרי שגם לגבי הרכב החשמלי המתקדם והחדיש הזה, חשוב להכיר את הדרישות השונות לתשלום כדי לדעת בדיוק כמה משלמים לבסוף.

אלו שמתעניינים בדגמי טסלה השונים בארץ, צריכים גם לדעת שהחברה משווקת את רכביה דרך חברת שיווק שהקימה בארץ ולא דרך יבואן מסוים. כך היא מציגה את מחיריה השונים בצורה ברורה לכל מודל ודגם, ומעבר לכך יש גם תוספות מחיר שמגיעות מסיבות שונות. זאת בין אם מדובר על מיסי מדינה ובין אם מדובר על תוספות שלקוחות מסוימים דורשים לדגם שמעניין אותם, כשבשורה התחתונה יש לסכם את הכול למחיר הסופי. 

ראו גם: מכונאות רכב – המדריך היחיד שצריך לקרוא

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים