יתרונות השימוש בשירות הסעות מול אחזקת רכב פרטי

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

מתלבטים האם כדאי לכם להזמין שירותי הסעות אל מול אחזקת רכב פרטי? אנו בהחלט יכולים להבין את ההתלבטות שלכם. מדובר על התלבטות שמעסיקה לא מעט אנשים, כאשר כל אחד ירצה לבצע בחירה נכונה. בחירה אחת קטנה יכולה לעשות את ההבדל, ולגרום לכך שתחסכו לא מעט כסף. במאמר הבא אנו ננסה להסביר לכם מהם היתרונות בהזמנת חברת הסעות על פני נסיעה ברכב פרטי. פתאום תוכלו למצוא את עצמכם חוסכים לא מעט כסף.

תשלום קבוע על דלק בהתאם למרחק הנסיעה

ככל שאתם תיסעו למרחקים ארוכים יותר, כך תמצאו את עצמכם במצב שבו תוציאו סכומים גבוהים על דלק. המטרה שלכם היא לחסוך כמה שרק אפשר, ולכן הוצאות גבוהות על דלק הן לא פרמטר שבא בחשבון. אם הרכב שלכם הוא לא רכב חסכוני, תוכלו למצוא את עצמכם משלמים מאות או אלפי שקלים על דלק בכל חודש. שירותי הסעות מצד שני יכולים לאפשר לכם לנסוע נסיעות ארוכות במחירים קבועים מראש. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם משלמים סכומים גבוהים על נסיעות שמתארכות מסיבות כאלה או אחרות.

תוכלו לחסוך כסף על חניונים

עוד הוצאה שאתם מוכרחים לקחת אותה בחשבון היא הוצאה על חניונים. אם אתם נוסעים לעיר שבה אין מקומות חנייה, מוטב כי תיקחו את הנושא הזה בחשבון. תוכלו למצוא את עצמכם משלמים עשרות או מאות שקלים על חניונים בכל נסיעה. חברת הסעות תאפשר לכם להגיע לכל נקודה שתבחרו מבלי שתצטרכו לשלם על חניון. האוטובוס או המיניבוס יוריד אתכם בנקודה הרצויה, ויגיע לאסוף אתכם בזמן המתאים.

נסיעה עם חברת הסעות היא נוחה יותר

יש עוד לא מעט יתרונות לשירותי הסעות על פני נסיעה ברכב פרטי. אם נשים בצד את הכדאיות הכלכלית, אפשר להגיד בפה מלא כי נסיעה בהסעה היא נוחה יותר בהשוואה לרכב פרטי. ההסעה תהיה מותאמת לכמות הנוסעים שאמורים להגיע, וכך לכל נוסע יהיה את המקום שלו. מצד שני ברכב פרטי יש מספר מקומות מוגבל, ותוכלו למצוא את עצמכם מוציאים מספר רכבים – וגם כאן ההוצאות יהיו גבוהות.

למה שלא תוכלו להנות גם מהדרך?

כאשר אתם נמצאים מאחורי ההגעה יש עליכם לא מעט אחריות. מהסיבה הזאת תתקשו מאוד למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מצליחים להנות מהדרך. לא הגיע הזמן שגם אתם תוכלו להנות מהנסיעה? מותר גם לכם לשבת בניחותא ולהסתכל מבעד לחלון. רק אם תזמינו חברת הסעות מקצועית תוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך. אתם תוכלו להנות מהדרך כמו כל הנוסעים האחרים, ולא תצטרכו להיות לחוצים.

מחפשים שירותי הסעות מתקדמים? חברת הסעות גמבורג מקבוצת RENT A BUS ISRAEL תאפשר לכם להשאיר את הרכב בבית וגם לחסוך הרבה כסף!

לפחות תדעו שבחרתם נכון – גמבורג הסעות – חיים ונושמים הסעות כבר למעלה מ – 70 שנה .

גמבורג הסעות מקבוצת : RENT A BUS ISRAEL

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים