טיפול לרכב – מתי מומלץ לעשות?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

טיפול לרכב יכול להיות "תיק" שכרוך בהוצאות רבות. יחד עם זאת, אם שומרים על שגרה רציפה של טיפולים, יכול מאוד להיות שבמוסך יצליחו לאתר תקלות עוד בראשיתן, מה שיחסוך עלויות רבות בהמשך. טיפול לרכב – מתי מומלץ לעשות? הנה כמה תשובות אפשריות:

כשזה מגיע לטיפולים לרכב, יש שני סוגים של אנשים – יש את אלו שדואגים לטפל בדיוק בזמן, ולעומתם כאלו שדוחים את הטיפול ככל האפשר ולעיתים אפילו מוותרים עליו כליל. כך או אחרת, כמו כל מכונה, גם הרכב מידי פעם דורש טיפול. בעוד שישנם טיפולים בעלות נמוכה, ישנם טיפולים אחרים הדורשים השקעה של זמן וכסף רב. נשאלת השאלה – טיפול לרכב – מתי מומלץ לעשות?

ובכן, כאן יש כמה תשובות:

  • טיפול לפני מבחן רכב שנתי (טסט) – אחת לשנה מדינת ישראל דורשת מכל בעל רכב להעביר את כלי הרכב טיפול ובדיקה. במהלך הבדיקה השנתית נבדקות הנורות, מצב הצמיגים, פליטת גזים מהמנוע ועוד סדרה של בדיקות. רבים מהנהגים מנצלים את הטסט השנתי כדי לערוך גם טיפול מקיף לרכב. בדרך הזו, אתם יכולים להגיע מוכנים לטסט (ובכך לחסוך עלויות נוספות וצורך לחזור על כל התהליך) ובנוסף אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהרכב שלכם תקין ויתפקד באופן מיטבי בשעת הצורך. אם כן, אחת התשובות לשאלה טיפול רכב – מתי מומלץ לעשות? היא אחת לשנה, ממש בסמוך לטסט.
  • בהתאם להוראות היצרן – יצרני הרכב מציינים מתי מומלץ לבצע טיפולים לכלי הרכב. ניתן לעקוב אחר לוח הזמנים המוצע ולפעול בהתאם אליו. 
  • במקרה של תקלה – אם יש תקלה ברכב, אפשר לנצל את ההזדמנות שאתם כבר נמצאים במוסך ולבצע טיפול מקיף לרכב. אם אתם עושים שימוש רב ברכב, החלפה של שמנים, בדיקת תקינות של הנורות ושל הצמיגים חיוניים מאוד, בעיקר במעברים בין עונות. בדרך הזו אתם בעצם לא מבזבזים זמ נוסף במוסך לצורך הטיפול, אלא בזמן ההמתנה לתיקון התקלה, המוסכניקים כבר ידאגו לטיפול ברכב. 
  • במעברים בין עונות – הגשם הראשון הופך את הכבישים לחלקלקים ומסוכנים מאוד לנסיעה. החום העז של חודשי הקיץ ממיס מעט משכבת הגומי של הצמיג ברכב, וכאשר מדובר בכביש סואן, מצטברת עליו שכבה של שמן, שאחרי הגשם הראשון צפה והופכת את הכביש לחלק מאוד. לקראת עונת החורף ניתן לערוך טיפול לרכב. המוקד המרכזי בטיפול זה יהיה הבלמים והצמיגים, כמובן, אולם גם יתר חלקי הרכב – כמו נורות ערפל, למשל – ייבדקו ויתוקנו במידת הצורך. 

מהדברים עולה שטיפול לרכב הוא עניין שיש להקפיד עליו, כדי לנסוע נסיעה בטוחה לאורך כל ימות השנה. בכל הנוגע לשאלה מתי מומלץ לערוך טיפול, יש מספר תשובות. בחרו את זו המתאימה לכם ופעלו לפיה. נסיעה טובה. 

 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים