הסעות לעובדים במרכז – טיפים ששווים הרבה כסף

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

הסעות לעובדים הוא בונוס שהחברה מעניקה ויכול לשפר את איכות החיים של העובדים. יש כמה טיפים שחשוב להכיר כדי שההסעות באמת תהיינה כדאיות גם למעסיק

הפינוקים שמציעות חברות לעובדים הם רבים וקורצים. בין היתר ניתן לדבר על ארוחות מפנקות, משכורות גבוהות, נופשים בחו"ל, עריכת קניות בסופר עבור העובד והרשימה עוד ארוכה. אחת ההטבות שמציעות חברות לעובדים בעיקר באזור תל אביב והסביבה הוא הסעות לעובדים במרכז. מדובר בעצם על מערך הסעות שאוסף ומפזר את העובדים סמוך לבית או בנקודות איסוף מרוכזות, מה שחוסך הרבה מאוד עצבים ועמידה בפקקים ומאפשר שעות עבודה מסודרות, המתאימות לשעת ההגעה ושעת העזיבה של ההסעה. 

יחד עם זאת, כדי שהאפקט של הסעות לעובדים במרכז יהיה מירבי, יש כמה נקודות שחשוב לתת עליהן את הדעת:

  • שעות ונקודות איסוף ופיזור – שני הגורמים האלו צריכים להתיישב בצורה מדויקת עם נהלי העבודה והדרישות. אם לא כן, העובדים יעדיפו לבוא עם רכביהם הפרטיים, מה שיוביל להוצאה כספית כפולה, כיוון שההסעות יתנו מענה רק למעט עובדים. במילים אחרות, אם השעות ואיזורי האיסוף לא יהיו תוצאה של מחשבה מרובה, סביר להניח שכחברה תשלמו על ההסעות המרוכזות ובנוסף על הוצאות הרכב הפרטיות של העובדים. 
  • תהיו אחד מהחבר'ה – גם אם אתם המנהלים של החברה, הסעות לעובדים במרכז יכולה להיות עבורכם הזדמנות נפלאה להכיר את העובדים טוב קצת יותר. לא מדובר על פגישות עבודה בזמן הנסיעה (למרות שגם זה בהחלט אפשרי), אלא דווקא על סמול טוק, כזה שמוחק את פערי הדרגה או השכר ביניכם ופשוט מאפשר לשני אנשים לתקשר ביניהם. בדרך הזו החיבור שלכם לדרגים הנמוכים יותר בחברה יהיה איכותי והגיבוש הזה יוביל גם להצלחות עסקיות. 
  • תמריצים חיוביים – מי שיעדיפו להשאיר את הרכב בבית ולהגיע עם הסעות לעובדים במרכז יכולים להיות מתוגמלים על הדאגה שלהם לאיכות הסביבה. כחברה אנחנו נמצאים במצב שבו משבר האקלים כבר כאן, ועם מעט מאמץ של כל אחד מאיתנו, אפשר לעצור את המצב האקלימי, או לפחות לא להמשיך לדרדר אותו. כיוון שכך תגמולים חיוביים למי שיעדיפו להגיע בהסעה מאורגנת על פני הגעה ברכב פרטי יכול להיות בעל תרומה אדירה גם לאיכות הסביבה. 
  • השראה – חברות רבות מחזיקות ציי רכבים אדירים. הדבר גורם להוצאות כבדות, מעמיס על פקקי התנועה בכבישים לאורך כל שעות היום, גורם למחסור בחנייה באיזורי התעשיה ולבזבוז אדיר של זמן ושל עצבים. הסעות לעובדים במרכז יכולות לשנות את התמונה. חברה שתפצח את הקוד ותציע לעובדים שירותי הסעות איכותיים, מאורגנים, יעילים ונוחים תהפוך במהרה להשראה ולמודל לחיקוי עבור חברות נוספות שמעסיקות עובדים רבים ויכולות להפיק הרבה ערך מהמהלך. וזה שווה הרבה מאוד כסף. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים