איך נדע מתי אנחנו צריכים לקחת את הרכב למוסך?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

כל מי שהוא בעל רכב פרטי יודע שהוא צריך לשמור על הרכב ולקחת את הרכב אחת ל-10000 קילומטרים שנסעו בו לטיפול. לא תמיד ברור מתי צריך לקחת את הרכב שלנו לטיפול – אלא אם קורית תקלה ברורה שמפריעה לנו בנסיעה ברגילה שלנו בו. כך למשל כאשר יש תקלה במנוע, באורות הרכב או בגלגלים חשוב לא לעבור על כך לסדר היום ולקחת בהקדם את הרכב למוסך על מנת שיתקנו אותו.

איך נדע אם צריך להחליף את המצבר של הרכב שלנו? 

אחת התקלות השכיחות ביותר ברכבים (במיוחד ברכבים שהם ישנים יותר וכבר נמצאים מעל ל-4 שנים על הכביש) היא תקלה בה המצבר שובק חיים או מתקלקל ויש להחליף אותו. החלפת מצבר לרכב יכולה לעלות בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים – תלוי בסוג הרכב ובסוג המצבר שאנחנו בוחרים לקנות ללא. ללא מצבר אף רכב לא יכול לנסוע. לעיתים בגלל שכיחה של אורות המכונית דלוקים שעות רבות המצבר נגמר ואז אפשר להטעין אותו מחדש ולא חייבים להחליף אותו דווקא בקנייה של בטרייה חדשה לרכב.

ראו גם: מצבר עד הבית

מהן התקלות השכיחות ביותר ברכבים בישראל?

התקלות השכיחות ביותר ברכבים בישראל הן בעיקר תקר בגלגל או חוסר אוויר בגלגלים. תקלות נוספות שקורות הרבה הן כאשר המצבר של המכונית נגמר או בעיות מכניות במנוע. בעיות "קלות" יותר הן בעיות במערכת המיזוג, בעיות ברדיו או בעיות באורות של הרכב. ככל שהרכב ישן יותר ונמצא יותר זמן על הכביש, כך סביר להניח שהוא יסבול מיותר תקלות. יש דגמים מסוימים של רכבים שיש להם יותר תקלות מאשר דגמים אחרים וחשוב לבצע מחקר מקדים אודות כך לפני שאנחנו רוכשים דגם של רכב מסוים חדש או יד שנייה.

איך נדע מתי כדאי לנו למכור את הרכב שלנו?

כאשר הרכב שלנו חוצה את רף המאה אל, קילומטר או לפני כן כאשר מתחילות להיות הרבה תקלות ברכב כדאי לנו לשקול למכור אותו. ככלל תמיד עדיף למכור את הרכב שהוא עוד במצב טוב יחסית ואין לו הרבה תקלות – כי אז אפשר למכור אותו תמורת מחיר כספי גבוה יותר. יש אנשים שבוחרים להפך – למכור את הרכב רק כאשר הוא כבר ממש לא שמיש ולא טוב.

בסופו של דבר, אחזקה של רכב הפכה להיות חובה בישראל בשביל לנהל אורח חיים תקין ולהיות מסוגלים להגיע בקלות ממקום למקום. כאשר אנחנו קונים רכב אנחנו יכולים לבחור לקנות רכב חדש מהניילון או רכב יד שניה. חשוב שנשקול איזה סוג רכב כדאי לנו לקנות ומה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו בתקציב הכספי שלנו. אפשר בהחלט לקנות גם רכבי יד שניה שהמצב שלהם טוב מאוד ולא תמיד משתלם לקנות רכב חדש. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים