איך לבחור רכב חשמלי תפעולי

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

רכב חשמלי תפעולי הוא כלי יעיל, זול ונוח, המשמש מגוון בתי עסק ומהווה אמצעי ניידות בתוך  עסק או יישוב, ללא עלויות רישוי וללא צורך בהוצאות כספיות על דלק. איכותו של רכב תפעולי חשמלי הוא בקלות תפעולו. בחירת רכב חשמלי תפעולי דורשת התאמה של מאפייני הרכב לצרכי בית העסק או המפעל, מתוך מחשבה על הכדאיות לטווח ארוך שבבחירת רכב איכותי ומוכר.  

רכב תפעולי חשמלי – כלי שימושי, יעיל וידידותי לסביבה

רכב תפעולי חשמלי, המוכר גם בשם קלאב קאר, הוא רכב שבמקור יועד עבור שחקני גולף לצורך ניידות במרחבי מגרשי הגולף בהם נהגו לשחק. הנוחות בשימוש ברכב הקלאב קאר, נבעה מכך שהוא פועל על חשמל, וזאת לצד היותו קומפקטי ונוח. 

רכבי קלאב קאר אינם מגיע למהירות גבוהה. הם ניתנים לתפעול בקלות על ידי סיבוב מפתח ושימוש בדוושות נסיעה ובלימה והם מאופיינים במראה פתוח עם מושב עבור הנהג ומושב נוסף עבור הנוסע שלידו, כאשר ברכבים תפעוליים חשמליים מסוימים ישנם שני כיסאות נוספים בחלק האחורי. 

שימושים של קלאב קאר כיום

תכונות רכבי קלאב קאר, הידועים גם כרכבים תפעוליים חשמליים, הפכו אותם למצרך מבוקש בקרב משתמשים פרטיים ומוסדיים, המעוניינים לנצל את העובדה שמדובר בכלי תחבורה שימושי הפועל על אנרגיה חשמלית ולא מזהמתמ, כמו בשונה רכב המונע באמצעות דלק. כדי לצפות כל סוגי הרכבים התפעוליים (קלאב קאר) היכנסו לאתר גולף מוטורס (https://www.golfcart.co.il/).

כמו כן, ניתן לראות שימושים לאותו קלאב קאר בקרב קשישים המתגוררים בקיבוצים ומושבים המשתמשים ברכב לצורכי ניידות בתוך היישוב בו הם מתגוררים. דיברנו עם אלמוג קינן שהוא מומחה לרכבים תפעוליים הוא אומר שהשימוש בקלאב קאר כפתרון לצרכי ניידות הפך נפוץ גם בכפרי נופש, מפעלים ומתחמי אירוח המחזיקים כיום במספר רב של רכבים תפעוליים חשמליים.

קלות תפעול ללא צורך בכבישים רחבי ידיים

הקלאב קאר קל מאוד לתפעול, הוא נוח לשליטה, האצה ובלימה, הוא מגיע למהירות מרבית שאינה גבוהה ובכך גם מוגבל מאוד ביכולתו לסכן את הסובבים אותו. יחד עם זאת, מדובר ברכב אשר יש להפעילו בזהירות ותוך שמירה על הולכי הרגל בסביבתו.

במקרה של שימוש בקלאב קאר במפעלים, קיבוצים, מושבים וכפרי נופש, יתרונו של הרכב החשמלי התפעולי הוא בכך שהוא מסוגל לעבור בשבילים צרים יחסית למכוניות רגילות ובכך מאפשר תנועה במרחבים אשר מיועדים לתנועת הולכי רגל וכלי רכב דו גלגליים. 

ראו גם: גרירת אופנוע

התאמת סוג הרכב התפעולי לצרכי הקונה

בעת בחירת רכב חשמלי תפעולי, חשוב להגדיר קודם לכן את הסיבה לשימוש בו. ככל שמדובר בכלי רכב עבור כפרי נופש או מפעלים, רכב זה נדרש להיות איכותי וקל לתחזוקה, מאחר שתפעולו השוטף של העסק מחייב פעילות תקינה של הקלאב קאר. במקרה של שימוש על ידי אדם פרטי, חשוב לוודא כי הרכב קל לתפעול ואינו מסובך. ישנם יצרנים שונים של רכבים תפעוליים חשמליים וגם בנזין. הרכב התפעולי של ימאהה הוא כיום אחד הרכבים המבוקשים בתחום.

בחירת רכב תפעולי – לעשות את זה נכון

כיום קיים מגוון רחב של רכבים תפעוליים חשמליים. ניתן לרכוש רכב תפעולי חשמלי בטווחי עלות של בין כמה אלפי שקלים לרכבי יד שניה לרכבים חדשים ומתקדמים בכמה עשרות אלפי שקלים. בין אם הרכב מיועד עבור המגזר העסקי ובין אם הוא מיועד לאדם פרטי, רכב תפעולי חשמלי הוא כלי נוח, אקולוגי ומשתלם.

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים