איך לבחור חברת נגררים?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

נגררים הפכו לדבר נפוץ מאוד. כתוצאה מכך, קיימות בשוק חברות נגררים רבות המציעות שירותים שונים ונגררים שונים. אז איך לבחור חברת נגררים? אנחנו בנגררי אשקלון, ריכזנו לכם מספר טיפים על מנת לבחור חברת נגררים מומלצת שתספק שירות איכותי. 

אילו שירותים מציעה חברת הנגררים?

כפי שציינו, קיימות בשוק חברות נגררים רבות המציעות שירותים שונים ומגוונים. לכן, לפני שאתם בוחרים חברת נגררים, מומלץ לבדוק אילו שירותים היא מציעה והאם השירותים מתאימים לכם. לדוגמא, אם אתם צריכים שירותי תיקון ושיפוץ לנגרר שברשותכם, חברה המציעה שירותי רכישת נגררים בלבד לא תתאים לצורך שלכם. 

השירותים שתמצאו בחברת נגררי אשקלון-

  • רכישת נגרר- חברת נגררי אשקלון היא חברת ייצור נגררים. אנחנו מייצרים נגררים חדשים ואיכותיים מאוד. במידה ואתם רוצים לרכוש נגרר תוכלו לפנות אלינו ולבחור בנגרר המתאים לכם ביותר מבין מגוון דגמים איכותיים ומקצועיים. תוכלו למצוא אצלנו נגררים המתאימים למשקלים שונים בין 500 ק"ג ועד 3.5 טון, כך שתוכלו להתאים את הנגרר הטוב ביותר לשימוש שלכם. במידה ואינכם יודעים לבחור בנגרר המתאים לכם, תוכלו לבקש מאיתנו סיוע מקצועי בבחירת הנגרר. 
  • תיקון נגררים- חברת נגררי אשקלון מציעה שירותי תיקון לנגררים. יש לקחת בחשבון כי כל תקלה מצריכה תיקון שונה ובכל נגרר יש לטפל באופן שונה. אצלנו תמצאו מגוון תיקונים למגוון נגררים ומגוון תקלות שונות. אחד התיקונים הנפוצים ביותר הוא עבודת פחחות. תיקון זה נדרש כאשר שלד הנגרר נפגע או נשחק. תיקון נפוץ נוסף יהיה עבודת חשמל. בדרך כלל בעיות חשמל יבואו לידי ביטוי במנגנון הפתיחה בעגלה ובשליטה החשמלית בה. אצלנו בנגררי אשקלון תקבלו תיקון נגררים מקצועי ואיכותי מבעלי מקצוע איכותיים ומנוסים. 
  • תוספות לנגרר- חברת נגררי אשקלון מציעה לכם תוספות שונות לנגרר שלכם. לעתים אנשים מחפשים להתקין על הנגרר שלהם רמפת סולמות או במה. תוספות אלה יכולות לסייע לכם להעמיס דברים על הנגרר בצורה נוחה יותר. התוספות לנגרר נועדו להבטיח שימוש נוח ומותאם לצרכים שלכם. אצלנו בנגררי אשקלון תמצאו מגוון תוספות שונות לנגרר שלכם. 

מה סוג הנגרר הנדרש לכם?

כפי שציינו קיימים נגררים שונים לצרכים שונים, לכן על מנת לבחור חברת נגררים בדקו איזו חברה מציעה את סוג הנגרר הנדרש לכם. יש חברות המציעות נגררים במשקלים מסוימים ויש חברות המציעות נגררים אחרים. לכן, על מנת לבחור חברת נגררים שמתאימה לכם בדקו מה סוג הנגרר הנדרש לכם. 

על מנת לדעת מה סוג הנגרר הנדרש לכם עליכם לענות על מספר שאלות. השאלה הראשונה היא מה הצורך שלכם מהנגרר- לשם מה הוא דרוש? מה אתם רוצים להוביל עם הנגרר? קיימים סוגי נגררים שונים למטרות שונות, לכן אם אתם מעוניינים להוביל משקלים כבדים תבחרו בנגרר אחר מאשר אם אתם רוצים להוביל מוצרים ארוכים וגבוהים או בעלי חיים. לאחר מכן עליכם לוודא האם יש לרכב שלכם הגבלת משקל. במידה ויש לכם רכב פרטי ההגבלה תהיה שונה מאשר אם יש לכם רכב משא. לכן, וודאו את ההגבלות השונות בחוק עבור סוגי הרכבים השונים. לאחר שתענו על השאלות השונות בדקו מה סוג הנגרר הנדרש לכם. לאחר שתדעו איזה נגרר אתם מחפשים בדקו איזו חברה מציעה נגרר כזה. 

חברת נגררי אשקלון

חברת נגררי אשקלון מציעה שירותים שונים ונגררים שונים למטרות שונות. תוכלו לבצע אצלנו תיקון נגרר, לרכוש תוספות שונות שישדרגו את חווית השימוש בנגרר שלכם ואף לרכוש נגרר חדש בהתאם לצרכים שלכם ולרכב שברשותכם. צרו איתנו קשר למוצרים איכותיים, שירות מצוין ומחירים נוחים. 

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים