גרירת רכבים חשמליים האם יש הבדל?

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי בעיה רצינית ברכב והייתי באמצע המדבר! שירותי בדרך שלכם הצילו אותי מלהישאר שעות ארוכות בדרכים ללא עזרה. תודה תודה תודה!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה עליכם מחבר שכבר ייצא לו להשתמש בשירותי הגרירה שלכם. מרגע שיחת הטלפון ידעתי שאתם תעזרו לי לצאת מהמצב הלא נעים."
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי פנצ'ר ב-2 גלגלים והייתי תקוע באמצע הדרך. הגעתם תוך פחות מ-30 דקות ודאגתם אפילו להסביר למוסכניק על בעיות שראיתם בזמן הגרירה. זה שירות מעל המצופה!"
שי
חולון
קרא עוד
"תפוח ההגה שלי נהרס באמצע הנסיעה ומזלי שלא הייתי בכביש מהיר. תוך רבע שעה הרכב שלכם הגיע ופינה אותי מהכביש. מודה לכם!"
הקודם
הבא

צריכים שירותי דרך בכל שעה?

תוכן עניינים:

גרירת רכבים

כל מי שעוסק בגרירה של רכבים, הוא בעל ידע רב באופן ההעלאה של כלי הרכב על רכב הגרר, הן אם מדובר ברכבים פרטיים, אופנועים, רכבים מסחריים, ציוד מכני הנדסי כמו טרקטורים, אוטובוסים, משאיות ועוד. במקרים רבים הם צריכים לתכנן את אופן הגרירה ואת אופן העלאת כלי התחבורה לרכב הגרר וזאת כדי שאפשר יהיה לקבע כראוי את הרכב והוא לא ינוע בזמן הגרירה. אנשי המקצוע בתחום גרירת רכבים מבצעים לא אחת עבודה מתוחכמת תוך חשיבה רבה, כדי להוביל רכבים שונים למוסכים.
בשנים האחרונות הולכת ומתרחבת התופעה שלקוחות רוכשים רכבים חשמליים ולא רכבים הפועלים באמצעות בנזין או דיזל וזאת לאור החיסכון המשמעותי בעלויות החודשיות של דלק והוצאות נוספות. כדי להטעין את הרכב באופן שוטף, בעלי הרכבים מבצעים התקנה דרך איוי אנרג'י ליד ביתם הפרטי, או בחנייה של בניין המגורים שבו הם גרים. לחלופין הם יכולים לבצע טעינה גם במקומות ציבוריים כמו בסמוך לתחנות דלק, ליד מקומות עבודה גדולים שבהם יש רכבים חשמליים לעובדים רבים, חניונים גדולים ברחבי הארץ ועוד.

גרירת רכבים חשמליים

ההבדל המהותי בין רכבים נורמטיביים לרכבים חשמליים הוא המשקל של הרכב. אם ניקח כדוגמה רכבים ממוצעים, המשקל שלהם יהיה סביב טונה וחצי. ואם מדובר ברכב חשמלי המשקל הממוצע שלו יהיה בין 2.5-2 טון. מדובר במשקל שהוא דומה למשקלם של רכבים מסחריים ולכן ההיערכות של נהגי הגרר להעמסת כל רכב חשמלי, היא מקבילה לזו של גרירת רכבים מסחריים.

העלאת רכבים לגרר

לאור המשקל הכבד, נעזרים נהגי הגרר במערכת ההידראולית הקיימת במשאית הגרר שלהם, הם תופסים את הרכב בנקודות מסוימות ובעזרת פעולות לוגיסטיות מדויקות, הרכב עולה למעלה ולאחר שמקבעים אותו יש אפשרות טכנית לשנע אותו למוסך הספציפי, בהתאם לבקשתו של בעל הרכב.
זו הסיבה שנהגי הגרר עברו הכשרה ייעודית לנושא זה והם מתכננים באופן מדויק כל העמסה כדי שהרכב יעמוד באופן יציב על הגרר, אפשר יהיה לקבע אותו באופן מוחלט וכך לא תהיה כל תזוזה במהלך הנסיעה. יש לזכור שגם הערך הכספי של כל רכב חשמלי הוא די גבוה ולכן האחריות המוטלת על כתפיו של נהג הגרר היא הרבה יותר רחבה.

תיקון של רכבים חשמליים

נהגים רבים אשר נתקעים עם הרכב החשמלי שלהם, מעדיפים בשלב ראשון לשוחח עם מוקד שירות כדי שמכונאי רכב יגיע למקום שבו נמצא הרכב התקול וינסה לתקן אותו וכך לא יהיה צורך במהלך של גרירת רכבים למוסך. הנציגים הללו הם מיומנים מאד ובמקרים רבים הם מצליחים לפתור תקלות רבות כמו החלפת חלק מסוים, התקנה של מצבר חדש, החלפה של צמיג ועוד. בדרך זו הלקוחות שחוששים לרכבם החשמלי והחדש, אינם צריכים לתאם את ההובלה עם רכב הגרר והם יוצאים לדרכם.

יכול לעניין אותך גם: חילוץ רכבים | גרירת רכב – מחיר

צריכים שירותי גרירה בכל שעה במרכז הארץ?

חכו על תעצרו כאן! קראו עוד מאמרים מקצועיים